20.12.2018 / 14:45
StoryEditor

Wizyta w sklepie może być proekologiczna

Woreczki z firanek doskonale sprawdzają się w sklepie (Biedronka)
Firma Rekopol i sieć sklepów Biedronka zakończyły konkurs Ekopraktyki. Jury doceniło działania mające pozytywny wpływ na środowisko, oryginalne, użyteczne oraz najłatwiejsze w powszechnym zastosowaniu. W konkursie, który trwał od 23 października do 23 listopada br., zarejestrowało się ponad 600 uczestników, którzy przesłali blisko 400 różnych ekopraktyk. Jury wybrało 7 z nich, nagradzając je rowerami turystycznymi, crossowymi marki KROSS, model Evado 4.0.

– Los naszego środowiska zależy m.in. od codziennych nawyków i decyzji każdego z nas. Dlatego niezmiernie cieszy nas duże zainteresowanie konkursem Ekopraktyki. Jury wybrało 7 n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 13:35
StoryEditor
Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt? Komentarz ekspertów z Państwa Środka [TYLKO U NAS]
Czy polskie firmy mogą odnosić sukcesy w Chinach?
Chiny przez dekady nie wibrowały w przestrzeni publicznej. Od czasu COVIDU sytuacja się diametralnie zmieniła. Państwo Środka weszło na pierwsze strony gazet i tam już pozostanie. Poza rolą Chin w geopolityce, dziś chętnie dyskutujemy o chińskich samochodach. Kto miał okazję taki prowadzić lub widział na żywo, wie, że jest co komentować. Stylistyka, jakość wnętrza przykuwa uwagę. Czy z tego można wyciągnąć wnioski w odniesieniu do produktów konsumenckich? Czy widząc, jaki poziom Chińczycy osiągnęli w motoryzacji, można postawić pytanie: "Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt?"

Odpowiedź jest prosta, ale jej rozwinięcie dłuższe. Można i powinno się sprzedawać do Chin. Chiny, podobnie zresztą jak inne duże rynki azjatyckie tj. Indie, Indonezja czy Wietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.05.2024 / 14:38
StoryEditor
Inflacja bazowa wyższa od konsumenckiej. NBP podał dane za kwiecień 2024 r.
Budynek Narodowego Banku Polskiego w Warszawie (Shutterstock)
Inflacja bazowa w kwietniu br., czyli wskaźnik po wyłączeniu cen żywności i energii, wyniosła 4,1 proc. r/r – poinformował Narodowy Bank Polski. Dla porównania, inflacja CPI (uwzględniająca żywność i energię) była równa 2,4 proc. r/r.

Narodowy Bank Polski co miesiąc wylicza cztery wskaźniki inflacji bazowej, co pomaga zrozumieć charakter inflacji w Polsce. Z komunikatu opublikowanego 16 maja br. wynika, że in...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 22:39