26.01.2022 / 15:48
StoryEditor

Flagowy sklep sieci Kiszeczka

Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Konstancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Flagowy sklep sieci Kiszeczka w Kontancinie-Jeziornie (materiały prasowe)
Przeczytaj artykułOtwarty pod koniec ub. r. flagowy sklep sieci Kiszeczka zwraca uwagę efektownym wystrojem i nowoczesnym wyposażeniem, ale też ofertą. Znajdują się w niej nie tylko wędliny i mięso (w tym sezonowana wołowina przechowywana w specjalnych szafach), ale też wino, które można wypić na miejscu. Wino będzie idealnym dodatkiem np. do serwowanych w sklepie steków przyrządzanych przez zatrudnionego w placówce na stałe szefa kuchni.
22.09.2023 / 12:18
StoryEditor

Carrefour o współpracy z lokalnymi dostawcami. Niektóre produkty dowożone są bezpośrednio do sklepów

Stoisko z warzywami i owocami w supermarkecie Carrefour
Carrefour podał statystyki dotyczące swojej współpracy z lokalnymi dostawcami w Polsce, a dodatkowo sieć handlowa rozpoczęła “Tydzień Dostawców Lokalnych”. Czy to nawiązanie do jednego z haseł wyborczych PiS dotyczących „lokalnej półki”?

Liczba lokalnych dostawców, którzy dostarczają produkty do sklepów Carrefour bezpośrednio i w dodatku na odległość nie dalszą niż 50 km od marketu wzrosła od początku 2023 roku ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
30.09.2023 / 10:42
StoryEditor

Marka Pepco ma nowego dyrektora zarządzającego. Kto został następcą Ananda Patela?

Barry Williams, dyrektor zarządzający marki Pepco (fot. Pepco)
Barry Williams został powołany na stanowisko dyrektora zarządzającego Pepco - poinformowała firma. Menedżer związany jest z Grupą Pepco od 2016 r.

Barry Williams początkowo zajmował w Pepco stanowisko dyrektora handlowego, ale już w 2017 r. awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego Poundland. Funkcję tę pełnił...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. październik 2023 13:51