19.05.2022 / 17:12
StoryEditor

Handel małoformatowy ma 45,7-proc. udziału w polskim rynku detalicznym. Paweł Surówka, prezes Grupy Eurocash: To wielka odpowiedzialność [WIDEO]

Paweł Surówka, prezes Eurocash (fot. Eurocash)
Grupa Eurocash opublikowała raport społecznej odpowiedzialności za 2021 rok. Zawarto w nim strategię zrównoważonego rozwoju opartą na czterech filarach. Strategia dotyczy odpowiedzialnej przedsiębiorczości, dostarczania żywności wysokiej jakości i przeciwdziałaniu jej marnowaniu, troski o  środowisko naturalne oraz bezpieczeństwa, zdrowia i zaangażowania pracowników.

Według danych NiesenIQ, handel małoformatowy ma 45,7 proc. udział w rynku detalicznym w Polsce. Grupa Eurocash na koniec 2021 roku firma miała 18 centrów dystrybucyjnych, 179 hu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.06.2025 / 12:51
StoryEditor
Delio nie chce powtórzyć błędów, które pogrążyły innych. Krzysztof Grądziel, Head of Categories zdradza kulisy rozwoju e-grocery w Grupie Żabka [WYWIAD]
(fot. materiały prasowe)

Supermarket online Delio w ostatnim czasie podwoił swój asortyment i wyraźnie celuje w redefinicję zakupów spożywczych przez internet. O kulisach dynamicznego rozwoju, planowanej ekspansji i trendach, które kształtują rynek e-grocery w Polsce, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Krzysztof Grądziel, Head of Categories.

Niedawno znacząco rozszerzył się asortyment Delio. Jakie są kolejne kroki w strategii rozwoju? 

Rzeczywiście, niemal podwoiliśmy nasz asortyment – z 6 tys. do ponad 10 tys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.06.2025 / 11:23
StoryEditor
Obecna w Polsce kultowa marka ratuje się przed bankructwem i zamyka wszystkie swoje sklepy. Wiemy kto ją przejmie
Salon odzieżowy sieci Gerry Weber

Sprzedawana także w Polsce kultowa niemiecka marka odzieżowa Gerry Weber ogłosiła zamknięcie wszystkich swoich sklepów detalicznych w Niemczech i za granicą. Decyzja ta jest następstwem problemów finansowych firmy, a w następstwie przejęcia marki przez hiszpańską firmę modową Victrix.

Zgodnie z umową, Victrix przejmie markę Gerry Weber, jednocześnie nowy właściciel planuje zamknąć około 40 jeszcze działających sklepów i outletów w Niemczech oraz salony w inn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. czerwiec 2025 03:05