23.05.2017 / 15:10
StoryEditor

Jacek Owczarek, Eurocash: Rozwój sieci franczyzowych wyhamował, ale wracamy na dawne tory

Jacek Owczarek, członek zarządu i dyrektor finansowy Grupy Eurocash (materiały własne)
– Jesteśmy przedsiębiorcami, więc do zmian przepisów jesteśmy przyzwyczajeni. Teraz jednak ustawy, takie jak ta o zakazie handlu w niedziele, mają zbyt krótkie vacatio legis, przez co trudno w wymaganym czasie dostosować się do zmian. Jednak nie mamy wyboru. Musimy zrobić wszystko, aby w nowej rzeczywistości wciąż utrzymać przewagę konkurencyjną i rozwijać swój biznes tak, jak do tej pory – powiedział Jacek Owczarek, członek zarządu, dyrektor finansowy Grupy Eurocash podczas 10. Kongresu Rynku FMCG 2017.

Owczarek w trakcie wystąpienia zwrócił także uwagę na kwestię konsumentów. – Niekoniecznie to, co najbardziej korzystne dla nas jako przedsiębiorców, jest zgodne z tym co myśli ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 83% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 13:40
StoryEditor
Gang pluszaków idzie w odstawkę? Biedronka daje nagrody dorosłym w „Biedromanii”
Nagrody w Biedromanii zamiast ganglu pluszaków z Biedronki (fot. Biedronka + Magdalena Stosio-Róg)

Biedronka chce zachęcić do korzystania z programu lojalnościowego dorosłych klientów. A że nie każdy z nich widzi sens w zbieraniu pluszowych maskotek, to sieć handlowa w zamian za zebrane punkty przyznaje nagrody w ramach akcji „Biedromania”. Jakie nagrody najczęściej wybierają dorośli klienci?

W artykule przeczytasz:

  • Gang pluszaków nie trafił w gusta wszystkich dorosłych klientów Biedronki
  • Klienci Biedronki mogą wymieniać naklejki na kody rabatowe w Biedronka Home
  • Jakie nagrody najczęściej wybierają klienci w ramach Biedromanii?
  • Jak dołączyć do „Biedromanii” i zbierać punkty na nagrody?
  • Jak odebrać nagrody za 1 zł w Biedromanii?

Gang pluszaków nie trafił w gusta dorosłych klientów Biedronki

Sieć Biedronka informuje, że już ponad milion klientów zbiera naklejki za zakupy w formie elektronicznej. Wielu z nich wymienia je później na pluszowe maskotki z Gangu Biedroniaków. Jednak jest też spora część klientów irytowała się, że ich taka forma programu lojalnościowego nie interesuje.

– Przy okazji poprzednich edycji naszych akcji, takich jak popularne Gangi, często słyszeliśmy od klientów: „Dzieciaki znów zgarniają świetne nagrody, a my, dorośli?” – przyznaje Julia Borowska, menedżerka ds. lojalności klientów i innowacji cyfrowych w sieci Biedronka.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.09.2025 / 18:00
StoryEditor
JD.com przejmuje sieci MediaMarkt i Saturn. Co oznacza transakcja dla Polski i Europy?

Niemiecki Federalny Urząd Antymonopolowy (Bundeskartellamt) zatwierdził przejęcie przez chińskiego giganta e-commerce JD.com większościowego pakietu udziałów w Ceconomy AG – właścicielu sieci MediaMarkt i Saturn.

Transakcja wyceniana na około 4 miliardy euro może stać się jedną z największych akwizycji w europejskim sektorze handlu detalicznego w ostatnich latach. Decyzja ta otwiera prze...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. wrzesień 2025 13:34