08.06.2017 / 13:11
StoryEditor

Jacek Owczarek, Grupa Eurocash: Zmian w ustawodawstwie nie należy demonizować

- Zmian w polskim ustawodawstwie nie należy demonizować. Producenci nie zdemontują nagle swoich fabryk i nie postawią ich na Słowacji tylko dlatego, że mamy do czynienia z kolejnym pomysłem regulującym polski handel. Musimy, jak zawsze z resztą, zachować zdrowy rozsądek i zastanowić się, jak wykorzystać nowe akty prawne z korzyścią dla swojego przedsiębiorstwa – mówił Jacek Owczarek, dyrektor finansowy, członek zarządu Grupy Eurocash podczas 10 Kongresu Rynku FMCG 2017, komentując zmiany w polskim prawie, które mogą dotknąć sektor FMCG w Polsce.

Jacek Owczarek podkreślił, że zarządzający dużymi sieciami handlowymi mają tendecję do zapominania o wciąż ogromnej liczbie sklepów niezależnych i franczyzowych. - Eurocash we w...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.10.2024 / 08:45
StoryEditor
Biedronka mocno doinwestowała fotowoltaikę. Liczba sklepów z panelami wzrosła sześciokrotnie
Panele na dachu sklepu Biedronka (fot. Biedronka)

W 2023 roku liczba sklepów sieci z panelami fotowoltaicznymi na dachu wyniosła 728. To ogromny wzrost w porównaniu ze 118 placówkami na koniec 2022 roku.

W swoim najnowszym raporcie zrównoważonego rozwoju Biedronka sporo miejsca poświęca zużyciu energii oraz pozyskiwaniu jej ze zrównoważonych źródeł. Okazuje się, że sieć sama moc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 08:51
StoryEditor
Kontrolerzy ruszyli do sklepów, by szukać alkotubek. Nie znaleźli ani jednej. Co dalej?
Alkohole w saszetkach wywołały powszechne oburzenie (fot. Krajowe Centrum Przeciwdziałania Uzależnieniom)

Wzbudzające kontrowersje alkotubki zostały wycofane z obrotu handlowego w Polsce. IJHARS poinformował, że w środę do godz. 12.30 skontrolował w tym zakresie 223 sklepy w całym kraju. W żadnej z placówek nie znaleziono produktu Voodoo Monkey od firm OLV.

- To jest sukces całego naszego społeczeństwa, bowiem kiedy problem stał się znany, jak jeden mąż wszyscy: rząd, media, eksperci i zatroskani obywatele - konsumenci podobnie i j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2024 06:13