19.10.2018 / 13:17
StoryEditor

Kontigo rusza z franczyzą. Znamy warunki przystąpienia do sieci!

Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Kontigo na Dworcu Centralnym w Warszawie (Katarzyna Bochner)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Kontigo na Dworcu Centralnym w Warszawie (Katarzyna Bochner)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Kontigo na Dworcu Centralnym w Warszawie (Katarzyna Bochner)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Sieć sklepów Kontigo będzie się rozwijać we franczyzie, spółka oficjalnie przedstawiła ofertę współpracy partnerskiej (fot. materiały prasowe/Kontigo)
Po wielu zapowiedziach Kontigo, należące do Grupy Eurocash, rozpoczyna budowę sieci franczyzowej. Firma poszukuje franczyzobiorców zarówno w dużych, jak i mniejszych miastach. Pierwsze sklepy partnerskie mogą ruszyć już w tym roku.

Kontigo to młoda sieć sklepów oferująca produkty kosmetyczne. Pierwszy sklep pod tym szyldem został otwarty pod koniec 2014 roku w Warszawie.

Z informacji skierowanej do pot...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.03.2025 / 16:45
StoryEditor
Wielki powrót! Marcin Rosati znów jest prezesem zarządu MediaMarkt Polska
1 marca br. Marcin Rosati objął stanowisko CEO MediaMarkt Polska (fot. mat.pras.)

1 marca br. Marcin Rosati objął stanowisko CEO MediaMarkt Polska. W przeszłości był już związany z tą siecią, pełniąc m.in. funkcję członka zarządu ds. zakupów, a następnie prezesa zarządu.

Marcin Rosati to ceniony zarówno na rynku lokalnym, jak i na arenie międzynarodowej ekspert w branży detalicznej, posiadający wszechstronną wiedzę i bogate doświadczenie zawodo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.03.2025 / 11:52
StoryEditor
Seria roszad personalnych w sieci Kaufland. Dwie zmiany w polskim oddziale mają związek z kierunkiem ewolucji asortymentu
Logo sieci Kaufland (Shutterstock)

W ostatnich miesiącach w Kaufland Polska mieliśmy od czynienia z kilkoma ważnymi zmianami na stanowiskach menedżerskich. Zmienił się prezes i dyrektor sprzedaży, ale z punktu widzenia strategii asortymentowej firmy najważniejsze wydaje się dołączenie do ekipy zarządzającej dwóch nowych osób.

To już ostatnie chwile na rejestrację na kongres Retail Trends 2025! Kliknij i zapisz się już teraz, aby spotkać się 1 kwietnia 2025 r. w Warszawie z czołowymi przeds...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. marzec 2025 08:11