31.05.2017 / 11:37
StoryEditor

GK Specjał gościła ponad 1000 kupców na Dniu Handlowca

Kupcy wyróżnieni podczas Dnia Handlowca, zorganizowanego przez GK Specjał (mat. prasowe)
W piątek 26 maja br. w Rzeszowie w Rezydencji Alabaster odbył się już po raz trzeci Dzień Handlowca – spotkanie o charakterze targowym zorganizowane przez oddział rzeszowski Grupy Kapitałowej Specjał. Specjalną ofertę handlową przygotowało ponad 110 wystawców z branż FMCG i HoReCa. W imprezie udział wzięło ponad 1000 kupców współpracujących na co dzień z GK Specjał.

Ponad 1000 klientów handlu tradycyjnego przyjechało na Dzień Handlowca, organizowany przez GK Specjał oraz sieci franczyzowe PSH Nasz Slep oraz LD Holding. Tym razem swoją ofer...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 13:40
StoryEditor
Sprzedaż detaliczna w marcu pod kreską. Co spowodowało tak słaby wynik?
Sprzedaż detaliczna w marcu pod kreską. Co spowodowało tak słaby wynik? (fot. Shutterstock)

Nowe dane GUS pokazują, że sprzedaż detaliczna w Polsce nie wróciła jeszcze na ścieżkę wyraźnego wzrostu. Choć nominalnie utrzymała się na poziomie z lutego, realnie nadal znajduje się poniżej zera. Czy odbicie w kategoriach dóbr trwałych zapowiada zmianę trendu?

Według najnowszych danych Głównego Urzędu Statystycznego (GUS), nominalna dynamika sprzedaży detalicznej w marcu wyniosła 0,6 proc. w ujęciu rok do roku, co oznacza brak zmiany ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.04.2025 / 15:03
StoryEditor
Zwolnienia grupowe w Carrefourze. Francuska sieć pod coraz większą presją związków zawodowych w Polsce. Czy operator się ugnie?
(fot. Carrefour Polska + Alfred Bujara/Facebook)

Związkowcy z "Solidarności" protestowali przed ambasadą Francji przeciwko działaniom Carrefour Polska. W ramach zwolnień grupowych w Carrefourze pracę straci kilkaset osób. Związkowcy uważają, że sieć handlowa stosuje podwójne standardy wobec pracowników. Jak się tłumaczy francuska sieć?

O czym przeczytasz w artykule?

  • „Solidarność” prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze
  • Związkowcy zarzucają sieci stosowanie podwójnych standardów wobec pracowników
  • Dlaczego Carrefour redukuję załogę?
  • Carrefour Polska: postulaty związkowców były niemożliwe do zaakceptowania
  • Skala zwolnień grupowych w Carrefourze będzie mniejsza niż planowano 

„Solidarność” prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze

We wtorek 15 kwietnia 2025 roku związkowcy z sekcji Banków, Handlu i Ubezpieczeń NSZZ "Solidarność" udali się pod ambasadę Republiki Francuskiej. Tam, na ręce przedstawicieli dyplomatycznych tego kraju złożyli petycję dotyczącą zwolnień grupowych w Carrefourze w Polsce. Związkowcy poprosili francuskiego ambasadora o zaangażowanie się w mediacje między załogą i związkowcami a zarządem sieci handlowej.

W swoim piśmie związkowcy z sekcji handlowej "Solidarności" wskazują, że takie działanie sieci handlowej może wpłynąć także na postrzeganie samej Francji przez Polaków. W opinii działaczy, sieć sklepów jest jedną z wizytówek Republiki Francuskiej w naszym kraju. A co za tym idzie, reputacja firm takich jak Carrefour Polska bezpośrednio przekłada się na sposób postrzegania Francji przez Polaków.

image
"Solidarność" prosi ambasadę Francji o mediacje w sprawie zwolnień grupowych w Carrefourze (fot. Alfred Bujara/Facebook)
FOTO: fot. Alfred Bujara/facebook

Związkowcy zarzucają sieci stosowanie podwójnych standardów wobec pracowników

– W ostatnim czasie kierownictwo Carrefour Polska podejmuje działania, które stoją w sprzeczności ze standardami, jakie Carrefour stosuje na rynku francuskim. Podczas gdy we Francji firma uchodzi za pracodawcę dbającego o dialog społeczny i społeczną odpowiedzialność biznesu, w Polsce postępuje w sposób daleki od tych wartości. Proces restrukturyzacji i zwolnień grupowych prowadzonych przez Carrefour Polska jest dowodem na stosowanie podwójnych standardów – można przeczytać w piśmie przekazanym francuskiej ambasadzie.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 70% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 06:30