16.04.2019 / 12:55
StoryEditor

Specjał chce otwierać kolejne hurtownie. Grupa pokryje teren całego kraju

Flota transportowa Grupy Specjał (fot. GK Specjał)
Grupa Specjał od końcówki minionego roku uruchomiła cztery nowe oddziały, ale ma apetyt na więcej. Krzysztof Tokarz, prezes firmy, zapowiada na łamach kwartalnika wydawanego przez grupę wejście w kolejne regiony i - docelowo - pokrycie całej Polski hurtowniami.

Przypomnijmy, że nowe oddziały hurtowe Specjału ruszyły w Ostrowcu Świętokrzyskim, Radomiu, Zielonej Górze i Lublinie. Ich uruchomienie przyczyni się nie tylko do wzrostu obrotó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.10.2024 / 22:22
StoryEditor
Wendy‘s w Polsce. Amerykański fast food chce odebrać klientów sieci McDonalds i Burger King
Wendy‘s logo

Wendy‘s, międzynarodowa sieć restauracji szybkiej obsługi z USA ogłosiła niedawno plany ekspansji w Rumunii i Irlandii, teraz zapowiada, że chce podbić polski rynek. Jak chce to zrobić?

Założona 55 lat temu, Wendy‘s jest obecnie jedną z najbardziej znanych i rozpoznawalnych marek restauracyjnych na świecie. W 2021 roku sieć zainwestowała Wielkiej Brytanii, co b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 21:07
StoryEditor
Żabka zdradza co dalej z robotem Robbie, który serwuje klientom sklepów hot-dogi
Żabka numer 10 tys., w CH Stary Browar w Poznaniu (fot. materiały prasowe)

Żabka Polska stawia nie tylko na rozwój oferty produktowej, ale i wdrażanie do swoich sklepów nowych technologii. Sieć testuje obecnie robota Robbie - urządzenie przygotowujące i serwujące hot-dogi. Maszyna działa aktualnie w dwóch lokalizacjach, a już wkrótce trafi do kolejnych, wybranych punktów.

Żabka Polska od dłuższego czasu kładzie mocny nacisk na rozwój technologicznych rozwiązań. Jednym z nich jest Robbie, czyli maszyna przygotowująca i serwująca klientom hot-dogi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:12