23.10.2024 / 11:38
StoryEditor

Auchan wróciło na miejsce lidera w rankingu ASM. Lidl i Biedronka daleko w tyle

Koszyk 40 podstawowych artykułów FMCG we wrześniu najmniej kosztował w sieci Auchan - średnio trzeba było za niego zapłacić nieco ponad 280 zł (fot. Konrad Kaszuba)

Wrześniowe badanie koszyka cenowego ASM Saleforce Agency przyniosło powrót do status quo, bo tak można nazwać wielomiesięczne liderowanie Auchan w rankingu sieci, w których za zestaw 40 podstawowych artykułów FMCG klienci płacą najmniej. Co stało się z Lidlem, który w poprzednim badaniu był numerem 1 oraz z Biedronką, która w sierpniu zajęła trzecie miejsce na podium i musiała uznać wyższość swojego największego rywala?

Z wrześniowego badania wynika, że pozycję lidera najniższych cen zajęło Auchan. Średni koszt koszyka zakupowego ASM Sales Force Agency w sieci Auchan wyniósł we wrześniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.08.2025 / 13:09
StoryEditor
Kolejny Polak dołącza do Studenac. Będzie wspierać digitalizację chorwackiej sieci
Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac (fot. Studenac)

Marcin Nowakowski dołącza do Studenac jako doradca strategiczny Dyrekcji ds. Cyfryzacji i Tworzenia Wartości. To już kolejny Polak, który będzie mieć realny wpływ na rozwój chorwackiej sieci sklepów.

W artykule przeczytasz:

  • Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac
  • Za co będzie odpowiadać Marcin Nowakowski w Studenac?
  • Z sieci Studenac odchodzi Nina Memica
  • Kolejny Polak, który ma umacniać pozycję Studenac na rynku
  • Studenac należy do funduszu Enterprise Investors, który rozwijał Dino

Marcin Nowakowski dołącza do sieci Studenac

Jak poinformowała chorwacka sieć sklepów convenience Studenac, do spółki dołączył Marcin Nowakowski. Został on doradcą strategicznym Dyrekcji ds. Cyfryzacji i Tworzenia Wartości w Studenac.

– Po ponad 8 latach pracy w McKinsey & Company, gdzie pracowałem dla liderów w branży handlu detalicznego i dóbr konsumpcyjnych, cieszę się, że mogę wrócić do sektora detalicznego. Cieszę się, że mogę ogłosić, że dołączam do Studenac, jako doradca zarządu ds. cyfryzacji i tworzenia wartości – napisał Marcin Nowakowski na swoim profilu w mediach społecznościowych.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 82% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.08.2025 / 16:00
StoryEditor
Jest projekt ustawy o ROP. NFOŚiGW będzie zarządzał pieniędzmi od producentów
Na stronach RCL opublikowano projekt ustawy o ROP (fot. fot. Shutterstock)

Na stronach Rządowego Centrum Legislacji pojawił się projekt ustawy o rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami dystrybucją wpłat z tytułu opłaty produktowej będzie zarządzał Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej.

Debata o tym, jak powinien wyglądać nowy model ROP-u toczy się w Polsce od dłuższego czasu i jest związana z koniecznością dostosowania polskich przepisów do unijnych oraz osiąg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 10:33