05.10.2021 / 14:25
StoryEditor

Auchan poprawia wyniki w Polsce. Firma: Nasza pozycja jako lidera na rynku hipermarketów pozostaje niezagrożona

Gerard Gallet, dyrektor generalny Auchan Retail Polska (Auchan Retail Polska)
Wyniki Auchan Retail Polska za rok 2020 wykazują dalszą poprawę rentowności biznesu firmy oraz wymierne efekty podjętych działań optymalizacyjnych uzyskane pomimo trwającej pandemii. Przychody ze sprzedaży Auchan wyniosły ponad 11 mld zł i są stabilne w porównaniu do 2019 roku. W kontekście sytuacji społeczno-gospodarczej i pandemicznej pozycja sieci Auchan jako lidera na rynku hipermarketów pozostaje niezagrożona. Władze firmy Auchan podkreślają, że firma "nadal realizuje strategię bycia najtańszą dla klienta siecią handlową w Polsce.

W 2020 roku spółka nadal realizowała założone w strategii Auchan 2022 cele: wzrost rentowności dzięki poprawie zarządzania działalnością operacyjną, ograniczenie działalności w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 15:05
StoryEditor
Karol rządzi w Biedronce! Sieć ujawnia, która maskotka z Gangu Biedroniaków jest tegoroczną gwiazdą
Gang Biedroniaków liczy 19 maskotek. Wiemy, która z nich jest najczęściej wybierana przez klientów sieci (fot. materiały prasowe)

Sieć Biedronka podsumowała pierwsze trzy tygodnie cyklicznej akcji lojalnościowej z nagrodami w postaci maskotek. Wiemy, które postaci z Gangu Biedroniaków, liczącego 19 pluszaków cieszą się największym wzięciem wśród klientów.

25 sierpnia 2025 r. sieć Biedronka rozpoczęła najnowszą edycję akcji lojalnościowej z maskotkami w formie nagród. Po trzech tygodniach jej trwania klienci sieci odebrali ponad ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.09.2025 / 14:42
StoryEditor
Sokołów ma nową dyrektor ds. sprzedaży detalicznej. Katarzyna Marino to transfer z dużej sieci handlowej
Katarzyna Marino i Maciej Częścik

Wraz z początkiem września funkcję dyrektora ds. sprzedaży detalicznej w Sokołów objęła Katarzyna Marino – manager z wieloletnim stażem w obszarze handlu. Za główne cele stawia sobie rozwój sprzedaży zgodnie ze strategią Grupy Sokołów, ze skupieniem się na ostatecznym konsumencie oraz dalsze umacnianie marki Sokołów.

Katarzyna Marino - z Kauflandu do Sokołowa

Katarzyna Marino na początku swojej ścieżki zawodowej pracowała w firmie Atlanta 1x1 - polskim oddziale niemieckiej firmy, zajm...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 07:24