16.09.2019 / 14:42
StoryEditor

Auchan zakończył w Portugalii rebranding marketów Jumbo i Pão de Açúcar

(fot. Konrad Kaszuba)
Detalista oficjalnie ogłosił zakończenie rebrandingu swoich portugalskich placówek pod jednolitym szyldem Auchan. Uniformizacja docelowo ma objąć wszystkie 14 rynków, na których funkcjonuje francuska sieć – informuje European Supermarket Magazine.

W Portugalii firma wyda łącznie ok. 90 mln euro na otwieranie nowych placówek oraz rebranding i modernizację istniejących marketów, z czego ok. 5 mln zostało przeznaczone na uni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.06.2025 / 17:24
StoryEditor
Pożar w magazynie jednej z największych polskich sieci handlowych. Firma liczy straty, to mocno utrudni jej biznes
Pożar zniszczył centrum dystrybucyjne LPP w Rumunii, które było hubem logistycznym firmy na całą Europę Południową (fot. Shutterstock)

Potężny pożar uderzył w firmę LPP, właściciela sieci ponad 3000 sklepów pod markami Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. 29 czerwca pożoga strawiła magazyn pod Bukaresztem, który pełnił rolę habu logistycznego LPP dla całej Europy Południowej. Niezależnie od skali strat, które polska grupa odzieżowa dopiero zaczyna liczyć, jest to dla niej duże wyzwanie.

Nieco ponad pół roku temu (w grudniu 2024 r.) Grupa LPP chwaliła się, że rozbudowała swoje pierwsze zagraniczne centrum logistyczne, zlokalizowane CTPark Bucharest Wets, n...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 15:14
StoryEditor
Europejscy detaliści mają dość terytorialnych ograniczeń dostaw. Czy producenci zawyżają ceny?
UE: detaliści żądają końca ograniczeń w dostawach. Ceny sztucznie zawyżane? (fot. Shutterstock)

Europejscy detaliści i hurtownicy coraz głośniej domagają się usunięcia barier, które ograniczają ich możliwość swobodnego zaopatrywania się w produkty na terenie Unii Europejskiej. Praktyki nazywane "Territorial Supply Constraints" (TSCs) mają bezpośredni wpływ na ceny i wybór produktów dla konsumentów. Czy Bruksela wreszcie zdecyduje się na systemowe rozwiązania?

Z tego artykułu dowiesz się o:

  • Czym jest TSCs?
  • Małe sklepy bez szans na konkurencyjność
  • Ile tracą konsumenci?
  • Luka w przepisach unijnych
  • Możliwe negatywne skutki w...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 00:23