09.01.2017 / 10:58
StoryEditor

Biedronka łączy produkty w paczki podarunkowe dla dzieci i dorosłych

Biedronka znalazła nowy sposób na zwiększenie sprzedaży i - przy okazji - marży (fot. materiały własne)
Sieć Biedronka rozpoczęła sprzedaż paczek podarunkowych. Przy sklepowych kasach znaleźć można je w trzech rożnych wariantach: w wersji dla dzieci, w wariancie standardowym dla dorosłych oraz w wariancie premium, również dla dorosłych.

Zawartość wszystkich paczek - sprzedawanych po cenach 84,99 zł, 89,99 zł i 159,99 zł - prezentowana jest przy stoiskach kasowych. Zestawy produktów reklamuje hasło "Prezent zaws...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
09.12.2025 / 16:12
StoryEditor
Biesiada w Duce. Szwedzka marka dostaje drugie życie z polskich rąk
Aktualnie w Polsce działa 29 sklepów sieci Duka. W szczytowym momencie było ich ok. 60 (fot. Shutterstock)

Firma Duka International, która od kilku lat borykała się z poważnymi problemami, a od połowy listopada 2024 r. znajdowała się w procesie restrukturyzacji, znalazła inwestora. Został nim polski holding Biesiada Invest, który już w przyszłym roku chce uczynić Dukę rentowną. Planuje też ekspansję sklepów tej sieci również za granicą.

Duka – szwedzka marka artykułów gospodarstwa domowego i wyposażenie wnętrz, której historia sięga 1920 r., obecna jest w Polsce od końca lat 90. W szczytowym momencie posiada...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 23:56
StoryEditor
Eurocash stawia na ostrą ekspansję franczyzy: 1000 nowych sklepów, jeden brand i koniec z rozdrobnieniem
Otwarcie 8000. sklepu Abc przy. ul. Senatorskiej w Warszawie - 19

Grupa Eurocash zaprezentowała strategię na lata 2026–2027, w ramach której całkowicie przebuduje segment detaliczny, wzmocni franczyzę i uporządkuje sieć sklepów własnych. Celem jest zbudowanie największego zintegrowanego systemu franczyzowego w kraju, który do 2027 roku ma urosnąć o ponad 1000 sklepów i osiągnąć 10-procentowy udział w rynku FMCG.

Transformacja ma zmienić dotychczasowy model działania z hurtowego na pełnoprawnego operatora detalicznego, opartego na trzech spójnych formatach sklepowych - supermarketach, ma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 05:29