02.10.2020 / 12:23
StoryEditor

Biedronka zabiera głos w sprawie plastiku. Główny temat to ekoprojektowanie opakowań

wiadomoscihandlowe.pl/MG (Butelki wody marki własnej w jednym ze sklepów Biedronka)
Przedstawiciele Jeronimo Martins będą dyskutować o przyszłości świata i ekoprojektowaniu, głównie w kontekście plastiku w opakowaniach produktów podczas 8. Edycji Targów CSR. W panelu Ekoprojektowanie – szanse i wyzwania, moderowanym przez Arkadiusza Mierzwę, dyrektora ds. komunikacji sieci Biedronka, udział wezmą dostawcy sieci Biedronka m.in. Bewa oraz Persan, a także partner sieci - Rekopol, z którym sieć realizuje obowiązki jako wprowadzającego produkty w opakowaniach.

Przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, ochrona bioróżnorodności oraz odpowiedzialna gospodarka odpadami to od lat priorytety Biedronki – deklaruje sieć. Właśnie dlatego w wielu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.05.2024 / 16:10
StoryEditor
Właściciel Odido Elevate w Wołominie: wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom klienta
Sklep Odido w Wołominie pod Warszawą
Zamieszczamy pierwszą część rozmowy z właścicielem sklepu Odido w podwarszawskim Wołominie. Maciej Ferdyn opowiada w niej o swoich początkach w handlu, o przystąpieniu do szyldu franczyzowego i różnych aspektach i korzyściach z tego płynących.

W pierwszej części materiału redaktor Tomasz Kolmasiak z portalu franczyzawhandlu.pl rozmawia z właścicielem sklepu w Wołominie, Maciejem Ferdynem, o tym jak ten przed laty z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.05.2024 / 11:16
StoryEditor
Po 25 latach Andrzej Szumowski rozstaje się wódką Wyborowa. Czym zajmie się teraz?
Andrzej Szumowski, prezes Stowarzyszenia Polska Wódka i wiceprezes Wyborowa (fot. materiały prasowe)
Andrzej Szumowski, wiceprezes spółki Wyborowa S.A. poinformował, że z końcem kwietnia zakończył „25 letnią przygodę z Wódką Wyborowa”. - Był to dla mnie pełen pasji okres budowania i rozwijania wizerunku Polskiej Wódki, tego najbardziej znanego na świecie polskiego produktu – skomentował Szumowski.

Andrzej Szumowski podkreślił wspominając czas swojej pracy dla Wyborowej, że Wally Olins, jeden z największych światowych ekspertów w dziedzinie brandingu i komunikacji mare...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. maj 2024 20:50