14.03.2019 / 23:51
StoryEditor

Biedronka zaoferuje klientom powyżej 60. roku życia karty przedpłacone o wartości 150 zł

(Jeronimo Martins Polska / Biedronka)
Już po raz drugi Biedronka i Caritas Polska wspólnie wesprą potrzebujących seniorów. Ponad 6600 osób powyżej 60. roku życia, znajdujących się w trudnej sytuacji, będzie otrzymywać miesięcznie 150 zł na zakupy w Biedronce. Kwota trafiać będzie na kartę przedpłaconą „Na codzienne zakupy” przez 10 miesięcy – od marca do grudnia 2019 roku. W tym roku Biedronka przeznaczy na ten program ponad 10 mln zł, tyle samo co w 2018 r. podczas pierwszej jego edycji.

Starsze osoby, które otrzymują kartę do sklepów Biedronka, to osoby ubogie, często mieszkające samotnie lub niepełnosprawne. Do programu kwalifikują je Caritas Diecezjalne, któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.09.2024 / 10:06
StoryEditor
Ministerstwo Rolnictwa widzi potrzebę uregulowania kwestii handlu napojami alkoholowymi online
(fot. Shutterstock)

Ministerstwo Rolnictwa w odpowiedzi m.in. na apele organizacji reprezentujących polskie winnice przyznało, że potrzebne są zmiany w przepisach ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, która weszła w życie już niemal przed półwieczem.

Producenci napojów alkoholowych od dawna domagają się uregulowania kwestii handlu internetowego tymi produktami, wskazując na fakt, że w Unii Europejskiej taka sprzedaż jest leg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.08.2024 / 16:47
StoryEditor
Auchan pokazuje czym chce wygrać z wojującymi promocjami sieciami dyskontami
Promocje w hipermarkecie Auchan w M1 w Markach

Głośna wojna cenowa między sieciami dyskontów, zagłusza komunikaty innych sieci, które oferują nie tylko niskie ceny, ale także szeroki wybór produktów. Jednym z takich operatorów jest francuska sieć Auchan, która postawiła przypomnieć się konsumentów i zapewnić, że w jej sklepach klienci mają pewność, że znajdą niskie ceny.

Sieć Auchan Polska ruszyła z kampanią ‘Pewność niskich cen’, która ma podkreślać, że o ile w sklepach dyskonterów rządzą promocje, to tutaj klienci mogą być pewni niskich cen na...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. wrzesień 2024 08:23