17.08.2023 / 10:52
StoryEditor

Cudzoziemcy polubili Moją Biedronkę. Które nacje wydają w tej sieci najwięcej?

Karta Moja Biedronka cieszy się rosnącą popularnością nie tylko wśród polskich konsumentów, ale także wśród cudzoziemców (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)
Karta Moja Biedronka cieszy się rosnącą popularnością nie tylko wśród polskich konsumentów, ale także wśród cudzoziemców. Korzysta z niej regularnie, robiąc zakupy w Biedronce, ponad 270 tys. Czechów, 90 tys. Ukraińców, 50 tys. Litwinów, 49 tys. Niemców i 47 tys. Słowaków.

Zagraniczni klienci Biedronki najczęściej kupują żywność, ale regularnie wkładają do koszyków również artykuły gospodarstwa domowego. Co ciekawe, mieszkańcy poszczególnych krajó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 10:07
StoryEditor
Sieć restauracji Spartan zadebiutuje na polskim rynku. W ekspansji pomoże jej firma Nhood
Sieć restauracji Spartan planuje wejść do Polski

Rumuńska sieć restauracji Spartan, słynąca z dań inspirowanych kuchnią grecką, planuje międzynarodową ekspansję. Marka będąca konkurencją dla tradycyjnych fast foodów, zamierza podbić podniebienia Hiszpanów i Polaków. Z znalezieniu odpowiednich lokalizacji pomoże jej firma Nhood. - To dla nas niezwykle ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych usług - mówi Ada Walentek, Head of Market, Head of PAS w Nhood Services Poland.

Spartan to rumuńska sieć restauracji, będąca alternatywą dla tradycyjnych fast foodów. Marka słynie z dań inspirowanych kuchnią grecką. W tamtejszym menu znajdują się takie pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 13:48
StoryEditor
Biedronka chwali się wydatkami na pakiety świąteczne dla pracowników. Kwota może robić wrażenie
Co otrzymają w tym roku pracownicy Biedronki?

Ponad 106 mln zł wyda Biedronka na "pakiety świąteczne": zasilenia e-kodów pracowniczych, paczki dla pracowników i ich dzieci, a także przyjęcia świąteczno-noworoczne. Na same zasilenia e-kodów dyskonter należący do grupy Jeronimo Martins przeznaczy w tym roku ok. 51 mln zł.

Biedronka poinformowała, że rozda w tym roku ponad 165 tys. paczek świątecznych. 84,7 tys. z nich trafi do pracowników dyskontowej sieci, a 80,6 tys. - dla dzieci.

Paczki ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. grudzień 2024 13:11