11.09.2023 / 12:57
StoryEditor

Gang Mocniaków napędzi sprzedaż Biedronka Home, a nie tylko sklepów stacjonarnych. Jaki plan ma Biedronka?

Biedronka gang mocniaków maskotki (Biedronka)
Klienci regularnie robiących zakupy w sklepie internetowym Biedronka Home będą zbierać naklejki Gangu Mocniaków. Biedronka po raz pierwszy rozszerza nową akcję lojalnościową na swój rosnący w szybkim tempie segment e-commerce. Operator chce w ten sposób zachęcić klientów kupujących online elektronikę, AGD oraz produkty wyposażenia wnętrz do częstszych odwiedzin i większych zakupów.

Gang Mocniaków, czyli drużyna pluszaków jest promowana w sklepach Biedronki od dwóch tygodni. Do tej pory, aby zbierać punkty-naklejki i móc odebrać wymarzoną maskotkę lub k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 11:51
StoryEditor
Zmiany w Sokołowie! Łukasz Kaszuba zastąpi Cezarego Jasińskiego na funkcji dyrektora marketingu
Łukasz Kaszuba, dyrektor marketingu Sokołów S.A.

Wraz z początkiem lipca funkcję dyrektora marketingu Sokołów S.A. objął Łukasz Kaszuba – menedżer z wieloletnim doświadczeniem w budowaniu silnych marek w sektorze FMCG. Jego głównym celem będzie dalszy, bardziej dynamiczny rozwój brandu Sokołów poprzez zwiększanie jego rozpoznawalności i poszerzanie bazy konsumentów.

Łukasz Kaszuba posiada bogate doświadczenie z zakresu marketingu i zarządzania, które zdobył pracując dla wielu międzynarodowych firm. Na początku kariery związany był z należąc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 15:29
StoryEditor
Biedronka otwiera sklep dla studentów. Gdzie go można znaleźć?
Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego (SGGW) będzie 175. placówką tej sieci w stolicy.

Biedronka uruchomi sklep na warszawskim Ursynowie w sąsiedztwie kampusu SGGW. Sieć chce ściągnąć do swoich sklepów nie tylko okolicznych mieszkańców, ale także studentów.

Nowy sklep Biedronka w Warszawie zlokalizowany przy kampusie SGGW będzie 175. placówką sieci w stolicy. Warto dodać, że w Warszawie działa również osiem punktów BIEK, które umoż...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 01:12