11.09.2023 / 12:57
StoryEditor

Gang Mocniaków napędzi sprzedaż Biedronka Home, a nie tylko sklepów stacjonarnych. Jaki plan ma Biedronka?

Biedronka gang mocniaków maskotki (Biedronka)
Klienci regularnie robiących zakupy w sklepie internetowym Biedronka Home będą zbierać naklejki Gangu Mocniaków. Biedronka po raz pierwszy rozszerza nową akcję lojalnościową na swój rosnący w szybkim tempie segment e-commerce. Operator chce w ten sposób zachęcić klientów kupujących online elektronikę, AGD oraz produkty wyposażenia wnętrz do częstszych odwiedzin i większych zakupów.

Gang Mocniaków, czyli drużyna pluszaków jest promowana w sklepach Biedronki od dwóch tygodni. Do tej pory, aby zbierać punkty-naklejki i móc odebrać wymarzoną maskotkę lub k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.08.2025 / 08:46
StoryEditor
Zalando przyspiesza dzięki AI i ekspansji B2B. Wyniki zaskakują
Siedziba Zalando w Berlinie w Niemczech (Shutterstock)

Zalando zamknęło drugi kwartał 2025 roku z przyspieszeniem przychodów i poprawą wyniku operacyjnego. Firma notuje wyraźny wzrost aktywności klientów, intensyfikuje inwestycje w personalizację doświadczenia zakupowego i rozwija ofertę logistyczną dla sprzedawców. Jak te elementy wpłyną na długoterminową pozycję Zalando na rynku europejskim?

W II kwartale wartość sprzedanych towarów (GMV) wzrosła o pięć proc. i osiągnęła 4 mld 58,1 mln euro, a przychody zwiększyły się o 7,3 proc. do 2 mld 835 mln euro. Skorygowany z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 11:44
StoryEditor
Coca-Cola chwali się ograniczaniem emisji CO2. Jakie rezultaty udało się osiągnąć?
Napoje w sieci sklepów Carrefour (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Coca-Cola HBC Polska i Kraje Bałtyckie od 2017 roku zmniejszyła emisję dwutlenku węgla w całym łańcuchu o 37 proc. Cała grupa ma być neutralna klimatycznie do 2040 roku.

– Zmniejszenie śladu węglowego o 37 proc. w całym łańcuchu wartości w ciągu siedmiu lat to efekt wspólnych działań całego naszego zespołu, naszych partnerów i dostawców. Sam cel...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. sierpień 2025 17:05