28.07.2016 / 07:00
StoryEditor

Jeronimo Martins organizuje rocznie 7800 akcji promocyjnych

Biedronka ściąga klientów promocjami dopiero od ok. dwóch lat. Wcześniej realizowała strategię ”codziennie niskich cen” (fot. Jeronimo Martins, za: YouTube)
Grupa Jeronimo Martins, operator sieci Biedronka, zorganizował w ub.r. około 7800 promocji. Jak wynika z dokumentu opartego na rocznym raporcie grupy JM za 2015 r. liczba ta obejmuje akcje prowadzone w sklepach, bazach logistycznych oraz w ramach struktur centrali detalisty. Promocje objęły sieci grupy JM działające zarówno w Polsce, Portugalii, jak i Kolumbii.

Władze operatora Biedronki przyznały, że organizacja licznych akcji marketingowych możliwa była dzięki dużemu zaangażowaniu załóg poszczególnych oddziałów grupy. Ujawniono, że ł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 11:45
StoryEditor
Flexdog chce podbić warty miliardy rynek sneakersów i streetwearu
A group of friends in casual outfit play soccer in the open air. People have fun and have fun. Active rest and scenic sunset.

Flexdog, czeska platforma internetowa do wyszukiwania i porównywania sneakersów, streetwearu i akcesoriów premium mocno rozwija się w Europie. Od 2021 roku serwis gromadzi w jednym miejscu oferty ponad 100 partnerów, takich jak Footshop, PRM, Answear, Sizeer, BSTN, StockX czy Footdistrict, ułatwiając użytkownikom dostęp do premier i unikatowych modeli butów i mody ulicznej.

Porównywarka sneakersów i streetwearu

Flexdog gromadzi oferty ponad 100 zweryfikowanych sklepów i marketplace’ów, obsługując miliony użytkowników miesięcznie w wielu krajach ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 15:49
StoryEditor
Carrefour rozwija ofertę usług dodatkowych w Polsce. Partner jest międzynarodowy
Finestrat, Spain - March 9, 2018Carrefour logo in Finestrat Spain.

Carrefour Polska rozszerza ofertę usług dodatkowych w swoich sklepach. Sieć nawiązała właśnie partnerstwo z firmą kurierską DPD, dzięki któremu klienci zyskali możliwość odbioru i nadawania przesyłek tej firmy przy okazji codziennych zakupów we wszystkich hiper- i supermarketach w Polsce.

Dzięki nawiązaniu współpracy z DPD, klienci mogą teraz odbierać i nadawać przesyłki tego operatora w swoich sklepach Carrefour, przy okazji codziennych zakupów, bez koni...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. sierpień 2025 11:01