02.07.2021 / 15:06
StoryEditor

Kolekcja Disneya ściągnie do sklepów Biedronki najmłodszych klientów

Produkty na licencji Disneya w sklepach Biedronka (Biedronka)
W poniedziałek, 5 lipca w sklepach sieci Biedronka pojawi się po raz pierwszy kolekcja Disneya z postaciami Mickey i Minnie. Dzieci znajdą w ofercie m.in. t-shirty, szorty oraz porcelanowe kubki. Z kolei 19 lipca, w ramach kolejnej odsłony oferty, pojawią się kostiumy kąpielowe i kubki termiczne z ukochanymi przez pokolenia widzów myszkami.

Wytwórnia Walta Disneya powołała do życia postacie Mickey i Minnie 93 lata temu. Od tamtej pory „pozostają wiecznie młodzi”. Nowa oferta skierowana jest do młodych klientów i ja...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 85% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.09.2025 / 23:16
StoryEditor
Lidl chce podbić Europę i twierdzi, że to się opłaca. Sieć dyskontów pokazuje jaka chce być w przyszłości

Lidl rozpoczął w 31 krajach Europy swoją pierwszą międzynarodową kampanię pod hasłem „Lidl się opłaca”. To nie tylko nowy slogan reklamowy, ale także obietnica i próba budowania emocjonalnej więzi z klientami. Operator podkreśla w komunikatach najważniejsze elementy strategii, także na polskim rynku.

„Lidl się opłaca” to deklaracja wobec konsumentów, którzy każdego dnia robią zakupy w sklepach sieci. Lidl podkreśla, że "każdy powinien mieć prawo do produktów wysokiej jakości...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2025 / 11:24
StoryEditor
Niemiecki eksporter i importer FMCG rozszerza działalność na Polskę. Rynek hurtowy w Polsce nadal jest atrakcyjny?
Przedstawiciele spółki Fambora (fot. Fambora)

Firma Famobra otwiera oddział w Gdyni i chce mocniej postawić na polski rynek. Na trudnym rynku hurtowym firma widzi dla siebie przyszłość.

Famobra GmbH to eksporter i importer FMCG, w tym słodyczy, żywności, napojów, piwa i napojów alkoholowych globalnych marek. Należy do Holdingu Fleggaard, która w ostatnim sprawo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 11:41