02.04.2017 / 11:55
StoryEditor

Lidl i Biedronka zaostrzą konkurencję na lokalnym rynku

Sklep sieci Lidl (materiały własne)
Lidl i Biedronka otworzą swoje sklepy w Szydłowcu (woj. mazowieckie) – pisze naszszydlowiec.pl. Dwa nowe supermarkety zaostrzą walkę o klienta na lokalnym rynku gdzie działa już jedna Biedronka, ale także Tesco, Lewiatan, czy Mila.  

Sklep sieci Lidl powstanie pomiędzy ulicami Jachowskiego i Wschodnią, druga (w Szydłowcu) Biedronka otworzy swój supermarket przy dawnym zakładzie Rozmet.

Gmina i miasto Szy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 66% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 18:24
StoryEditor
PepsiCo z nowym logo. Gigant przekąsek i napojów odświeżył swój wizerunek od ćwierć wieku

Po niemal ćwierćwieczu PepsiCo zaprezentowało odmienione logo korporacyjne, które ma symbolizować nową energię, optymizm i globalne ambicje firmy. Czy zmiana wizualnej tożsamości to jednak coś więcej niż kosmetyczna aktualizacja?

Po 25 latach bez zmian PepsiCo zdecydowało się na odświeżenie swojego logo korporacyjnego. Jak podkreśla firma, nowa identyfikacja ma odzwierciedlać „energię, optymizm i ambicję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.10.2025 / 15:58
StoryEditor
Globalny fenomen K-beauty. Światowe marki tworzą własne koreańskie kosmetyki
Katalog Hebe związany z wprowadzeniem kolejnych marek koreańskich do sieci

K-beauty, czyli koreańskie kosmetyki do pielęgnacji skóry, zdobyły globalną popularność, stając się symbolem innowacji i skuteczności. W 2024 roku eksport kosmetyków z Korei Południowej przekroczył 10 miliardów dolarów, jednak coraz więcej zagranicznych firm tworzy produkty inspirowane K-beauty, które nie są wytwarzane w Korei. Czy to nadal prawdziwe K-beauty?

K-beauty made in USA i Europe! Czy K-beauty musi pochodzić z Korei Południowej?

Marki takie jak Seoul Ceuticals z USA budują własne linie kosmetyków w trendzie K-beauty, wyko...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. listopad 2025 14:13