08.05.2017 / 07:14
StoryEditor

Lidl wydał w 2016 r. na reklamę 683 mln zł! Biedronka znacznie mniej

Supermarket sieci Lidl Polska (materiały własne)
Lidl Polska zainwestował w kwietniu na reklamę w telewizji ponad 44,1 mln zł, a Biedronka „jedynie” 29,8 mln zł. Jak wynika z danych firmy Nielsen cytowanych przez gazeta.pl kwietniowe wydatki na reklamę telewizyjną Lidla były większe, niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Spółka przeznaczyła na ten cel w kwietniu 2016 ponad 35,6 mln zł.

Mniejsze były z kolei wydatki na reklamę telewizyjną firmy Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka. W kwietniu 2017 r. było to ponad 29,8 mln zł, wobec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.06.2025 / 11:00
StoryEditor
Nike pod presją ceł i restrukturyzacji. Zysk spada o 86 proc.
Nike zyski spadają o 86 proc. – wpływ ceł i restrukturyzacji (fot. Pixabay Cc0)

Amerykański gigant sportowy Nike opublikował zaskakująco słabe wyniki finansowe za ostatni kwartał. Spadek zysków i przychodów zbiegł się z kosztowną restrukturyzacją oraz rosnącym obciążeniem z tytułu ceł nałożonych przez administrację Donalda Trumpa. Co wpłynęło na tak gwałtowny spadek i jakie działania planuje firma, by zniwelować skutki tych zmian?

Nike zakończył czwarty kwartał roku fiskalnego z zyskiem netto wynoszącym 211 mln dolarów, co oznacza spadek aż o 86 proc. względem analogicznego okresu rok wcześniej, gdy firma...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 09:47
StoryEditor
Nie karmić potwora [FELIETON]
Wygrana Karola Nawrockiego uruchamia nową dynamikę - nie tylko polityczną (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Kiedyś usłyszałem historię o karmieniu potwora, który rósł, żywiąc się strachem, kłótniami i problemami otaczających go ludzi. Gdy jednak mądry król zaproponował potworowi herbatkę i rozmowę, ten zaczął się kurczyć, aby ostatecznie zniknąć.

Morał był prosty: problemy znikają, gdy potrafisz o nich rozmawiać. Przytaczam tę opowiastkę ze względu na sytuację, w jakiej znalazł się obecny rząd po wyborach prezydenckich. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 03:14