08.05.2017 / 07:14
StoryEditor

Lidl wydał w 2016 r. na reklamę 683 mln zł! Biedronka znacznie mniej

Supermarket sieci Lidl Polska (materiały własne)
Lidl Polska zainwestował w kwietniu na reklamę w telewizji ponad 44,1 mln zł, a Biedronka „jedynie” 29,8 mln zł. Jak wynika z danych firmy Nielsen cytowanych przez gazeta.pl kwietniowe wydatki na reklamę telewizyjną Lidla były większe, niż w tym samym miesiącu ubiegłego roku. Spółka przeznaczyła na ten cel w kwietniu 2016 ponad 35,6 mln zł.

Mniejsze były z kolei wydatki na reklamę telewizyjną firmy Jeronimo Martins, która jest właścicielem sieci sklepów Biedronka. W kwietniu 2017 r. było to ponad 29,8 mln zł, wobec...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:26
StoryEditor

Właściciel Stokrotki pokazał wyniki. Za połowę wzrostu Maxima Grupe odpowiada polska sieć sklepów

Na zdj. białostocka Stokrotka (fot. Karolis Kavolelis/Shutterstock)
Skonsolidowane przychody Maxima Grupe w pierwszej połowie 2023 r. podskoczyły o 18 proc. do poziomu 2,8 mld euro. Litewski operator pochwalił się, że niemal za połowę wzrostu przychodów we wspomnianym okresie odpowiadała polska Stokrotka, czyli klejnot w koronie Maximy.

Wynik EBITDA Maxima Grupe wyniósł 233,9 mln euro. Grupa pochwaliła się marżą EBITDA rzędu 8,2 proc., co jest wynikiem znacznie lepszym od ubiegłorocznego (6,5 proc. w pierwszym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
11.09.2023 / 12:37
StoryEditor

Orlen przekroczył kolejną granicę. Orlen Paczka liczy 10 tys. punktów, ale to nie koniec. Firma chce mocno zwiększyć liczbę automatów do odbioru paczek

Pierwszy automat ”ORLEN PACZKA” na stacji pkn orlen w Warszawie przy ulicy Solidarności. fot Miłosz Poloch/PKN ORLEN
Orlen Paczka powiększa zasięg z każdym dniem. Liczba punktów, w których można skorzystać z usługi, przekroczyła już 10 tysięcy. Orlen dynamicznie zwiększa swój potencjał na rynku usług kurierskich, pozyskując kolejne punkty partnerskie oraz inwestując we własne automaty paczkowe. Koncern zapowiada także rozwój sieci logistycznej.

Do końca roku firma Orlen chce mieć cztery tysiące takich automatów. – Segment usług kurierskich jest ważną częścią strategii rozwoju oferty detalicznej Grupy Orlen. W ciągu 1,5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 77% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 14:36