05.01.2023 / 11:27
StoryEditor

Luis Araujo, szef sieci Biedronka nt. budowania wartości i filozofii działania firmy: Zawsze podniesiemy ceny mniej niż rynek

Luis Araujo, dyrektor generalny sieci Biedronka
Konsumenci oczekują, że jako lider rynku, nawet jeśli nie jesteśmy w stanie samodzielnie powstrzymać inflacji, to stworzymy warunki do tego, aby ceny rosły jak najmniej i jak najpóźniej. Robimy to. Negocjujemy ile się da i jak najbardziej opóźniamy wzrost cen – wskazuje Luis Araujo, prezes sieci Biedronka.

Jak Biedronka definiuje wartości oferowane jej klientom? Szef największej sieci w Polsce podkreśla, że jego firma jest zbudowana wokół formatu dyskontowego, co oznacza o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. lipiec 2024 12:11