09.10.2022 / 09:10
StoryEditor

Sojusz zakupowy Biedronki rośnie w siłę. Dołączyły do niego dwie kolejne sieci handlowe

Na zdj. sklep sieci Biedronka (fot. Tomasz Warszewski / Shutterstock.com)
Francuski Système U i włoska Esselunga dołączyły do Epic Partners - stworzonego w ubiegłym roku sojuszu zakupowego z udziałem wielu dużych europejskich graczy, w tym Jeronimo Martins, operatora sieci dyskontów Biedronka.

Système U to czwarty największy pod względem obrotów operator supermarketów na rynku francuskim. Również Esselunga na swoim krajowym rynku plasuje się na czwartej pozy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 10:59
StoryEditor
Nowa siła na polskim rynku handlu? Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne
Chata Polska z innymi przedsiębiorstwami tworzy Polskie Konsorcjum Detaliczne (fot. SSZ)

Na polskim rynku handlu pojawi się nowa grupa zakupowa. Kilku przedsiębiorców, w tym Robert Siemiński, prezes sieci handlowej Chata Polska, połączyło siły, by wspólnie zbudować nowy podmiot. Co kryje się za utworzeniem Polskiego Konsorcjum Detalicznego i jaki wpływ może mieć ten ruch na rynek?

14 kwietnia 2025 r. do Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wpłynął wniosek dotyczący utworzenia nowego podmiotu – Polskiego Konsorcjum Detalicznego. Sprawa obecnie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.04.2025 / 11:54
StoryEditor
Sieć E.Leclerc zwiększyła w Polsce sprzedaż porównywalną. Prezes Jean-Philippe Magre: To dobry wynik
E.Leclerc podsumowuje 2024 rok (fot. Shutterstock)

E.Leclerc pochwalił się wzrostem sprzedaży like-for-like o 1,23 proc. w 2024 r. w Polsce. Handlowa grupa podkreśla, że udało się to osiągnąć pomimo trudnego otoczenia rynkowego, charakteryzującego się intensywną wojną cenowo-promocyjną w segmencie dyskontowym. Obroty przekroczyły 3,4 mld zł.

Grupa E.Leclerc Polska tłumaczy, że w 2024 r. "kontynuowała strategiczne działania zmierzające do konsolidacji pozycji na rynku dzięki poprawie efektywności". Podkreśla przy tym...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 07:56