16.03.2018 / 12:49
StoryEditor

Ronan Martin, COO, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska – gościem specjalnym 11 Kongresu Rynku FMCG 2018

Ronan Martin, COO, wiceprezes, Carrefour Polska (Carrefour Polska)
Ronan Martin, COO, Wiceprezes Zarządu Carrefour Polska potwierdził udział w 11 Kongresie Rynku FMCG 2018, który odbędzie się 10 maja br., w hotelu DoubleTree by Hilton Hotel Conference Center w Warszawie. Ronan Martin weźmie udział w debacie pt. „Customer experience – nowy poziom konkurowania w handlu” w trakcie której uczestnicy będą dyskutować m.in. na temat głębokich przeobrażeń jakie zachodzą obecnie w polskim handlu, a które mają na celu kształtowanie unikalnych doświadczeń zakupowych w sklepach, a tym samym budowanie przewag konkurencyjnych w handlu.

KLIKNIJ - SPRAWDŹ AGENDĘ, LISTĘ PRELEGENTÓW I ZAREJESTRUJ SIĘ DO UDZIAŁU W 11 KONGRESIE RYNKU FMCG 2018

13:00 – 13:40 DEBATA: Customer experience – nowy poziom konkurowa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 17:27
StoryEditor
Jysk mocno rośnie w Polsce. Sieć pochwaliła się wynikami. Grupa wkrótce otworzy pierwsze sklepy własne poza Europą
Sklep sieci Jysk/zdjęcie ilustracyjne (fot. Solarisys/Shutterstock)

Jysk Polska w ostatnim roku finansowym - który dla firmy zakończył się w sierpniu br. - wygenerował 2,9 mld zł całkowitej sprzedaży, po wliczeniu eksportu. Sprzedaż polskiego oddziału wzrosła o 15 proc. w kanale online, a w sklepach stacjonarnych podskoczyła o 10 proc.

Jysk w samej tylko Polsce ma już 313 sklepów. Miniony rok finansowy przyniósł otwarcie 23 nowych placówek, ponadto sieć zmodernizowała 29 sklepów (wdrażając w nich koncept 3.0)....

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.11.2024 / 17:01
StoryEditor
Atac w Polsce! Auchan wprowadza na polski rynek hiperdyskonty! Czy Biedronka i Lidl powinny się bać?
Atac Hiper Discount by Auchan (fot. Auchan)

Sieć Auchan rozpoczęła na polskim rynku testy nowego konceptu hipermarketu dyskontowego pod marką Atac Hiper Discount by Auchan - dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl. Znamy dwie pierwsze lokalizacje, w których ruszyły placówki handlowe pod tym szyldem.

- Inicjatywa jest spójna z długofalową strategią Auchan w Polsce, zgodnie z którą sieć stale dywersyfikuje swoje formaty sprzedażowe i dostosowuje je do dynamicznie zmienia...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. grudzień 2024 00:13