20.04.2022 / 16:05
StoryEditor

Castorama jak IKEA. Sieć startuje z promocją podobną do tej obowiązującej w szwedzkich sklepach

Castorama Smart w Ostrowie Wielkopolskim (fot. mat. prasowe)
Za każde wydane 1000 zł sklep zwróci na kartę podarunkową 100 zł do wykorzystania na kolejne zakupy. Brzmi znajomo? Taka promocja obowiązuje od 20 do 24 kwietnia br. w sklepach stacjonarnych Castorama.

Castorama skorzystała z wieloletniego pomysłu IKEI, która od czasu do czasu robi promocję 100 za 1000 na wybrane produkty. Tym razem kupon 100 zł za każdy wybrany 1000 zł mogą z...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2025 / 12:41
StoryEditor
Polski lider produkcji drobiu zainwestuje ponad 162 mln zł w zwiększenie mocy produkcyjnych
Zakład firmy Mielewczyk (fot. Mielewczyk)

Firma Mielewczyk dostanie wsparcie od Pomorskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej. Dzięki temu rodzinny lider produkcji drobiu zainwestuje ponad 162 mln zł w budowę zakładu przetwórstwa w Dzierżążnie, zwiększając moce produkcyjne i tworząc nowe miejsca pracy.

Firma Mielewczyk, jeden z największych producentów mięsa drobiowego i gotowych produktów w północnej Polsce rozpoczyna realizację projektu przy wsparciu PSSE. Inwestycja obejmu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.11.2025 / 22:13
StoryEditor
McDonald’s bierze na celownik pasażerów samolotów. Sieć otwiera czwarty lokal na Lotnisku Chopina
Nowy McDonald‘s na Lotnisku Chopina. Lokal prowadzi Lagardère Travel Retail w Polsce

Na największym lotnisku w Polsce właśnie otwarto czwarty już lokal McDonald’s – tym razem w strefie Non-Schengen. To strategiczny ruch, który ma przechwycić rosnący strumień pasażerów lecących poza UE. Za całym przedsięwzięciem stoi Lagardère Travel Retail w Polsce – operator, który coraz wyraźniej wzmacnia swoją pozycję w gastronomii podróżnych.

McDonald’s rozwija się na Lotnisku Chopina. Czwarty lokal już działa

Nowy McDonald’s został otwarty w strefie zastrzeżonej Non-Schengen na Lotnisku Chopina. To czwarta res...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. grudzień 2025 03:50