03.07.2020 / 07:59
StoryEditor

Dino przekroczyło granicę 1300 sklepów. Przez pół roku sieć uruchomiła 84 placówki

Dino kontynuuje szybką ekspansję na rynku (fot. mat. prasowe, Dino)
Sieć Dino poinformowała w czwartek, że od stycznia do końca czerwca tego roku otworzyła 84 nowe sklepy. Rok temu w tym samym okresie detaliście udało się uruchomić nieznacznie mniej placówek, bo 81.

Dzięki najnowszym otwarciom giełdowa spółka dysponowała na koniec pierwszego półrocza 2020 r. już 1302 sklepami wobec 1056 punktów handlowych rok wcześniej.

Z kolei pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.11.2025 / 11:32
StoryEditor
Handel szykuje się na rekordowy sezon. Świąteczne stawki windują popyt na pracowników
(fot. Shutterstock)

Przedświąteczny ruch w handlu i usługach zapowiada się jako jeden z najmocniejszych w ostatnich latach. Centra handlowe, jarmarki i branże towarzyszące już na początku listopada zaczęły pilnie poszukiwać dodatkowych pracowników. Co napędza tak duży wzrost ofert i jakie stawki dominują w tym roku?

Według analiz Grupy Progres tegoroczny sezon w branży handlowej ruszył wcześniej, a liczba miejsc pracy wzrosła o 20-35 proc. względem poprzedniego roku. Handel, e-commerce i ga...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.11.2025 / 09:00
StoryEditor
TOP 10 tygodnia: Red Bull kontra konkurencja, Kaufland na Glovo, sklepy mobilne Lidl, inwestycje Biedronki, Żabka chce przejąć Carrefour?
Najważniejsze wydarzenia tego tygodnia (fot. materiały prasowe/ materiały własne/Shutterstock)

Ostatni tydzień obfitował w wiele ciekawych wydarzeń w branży handlu. Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko firmie Red Bull. Sieć Kaufland zadebiutowała na platformie Glovo w Polsce, Lidl uruchamia mobilne sklepy, a Biedronka inwestuje w produkcję dorsza. Co jeszcze działo się w tym tygodniu?

1. Red Bull zachęcał handlowców do usuwania z półek energetyków konkurencji? KE wszczyna dochodzenie!

Komisja Europejska wszczęła dochodzenie antymonopolowe przeciwko fi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. listopad 2025 20:25