03.07.2020 / 07:59
StoryEditor

Dino przekroczyło granicę 1300 sklepów. Przez pół roku sieć uruchomiła 84 placówki

Dino kontynuuje szybką ekspansję na rynku (fot. mat. prasowe, Dino)
Sieć Dino poinformowała w czwartek, że od stycznia do końca czerwca tego roku otworzyła 84 nowe sklepy. Rok temu w tym samym okresie detaliście udało się uruchomić nieznacznie mniej placówek, bo 81.

Dzięki najnowszym otwarciom giełdowa spółka dysponowała na koniec pierwszego półrocza 2020 r. już 1302 sklepami wobec 1056 punktów handlowych rok wcześniej.

Z kolei pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.07.2024 / 11:43
StoryEditor
Yuriy Grygorenko, Gremi Personal: Niskie bezrobocie czyni rynek pracy mniej elastycznym [WIDEO]
Yuriy Grygorenko, dyrektor ds. sprzedaży i główny analityk Gremi Personal (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Niskie bezrobocie sprawia, że inwestorzy patrzą na polski rynek z pewną obawą. Nie mają pewności czy będą w stanie pozyskać siłę roboczą niezbędną do obsadzenia tworzonych przez nich nowych miejsc pracy – powiedział Yuriy Grygorenko, dyrektor ds. sprzedaży i główny analityk Gremi Personal podczas kongresu Retail Trends 2024.

W ocenie eksperta niskie bezrobocie czyni rynek pracy mniej elastycznym, a więc nieprzygotowanym na zmieniające się potrzeby przedsiębiorców.

– Obecnie większość polskiego...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.07.2024 / 12:18
StoryEditor
Lidl Polska chwali się wzrostami sprzedaży LfL wyższymi niż w przypadku Biedronki
Na zdj. Lidl w Ustce (fot. Krzysztof Bubel/Shutterstock)
Rzadko zdarza się, by Lidl pochwalił się wynikami sprzedażowymi w Polsce. Tym razem jednak niespodziewanie uczynił wyjątek i uchylił rąbka tajemnicy, przy okazji wbijając szpilę Biedronce.

- W czwartym kwartale 2023 roku oraz pierwszym kwartale 2024 roku obroty sieci Lidl rozwijają się znacznie szybciej niż obroty sieci Biedronka - zapewnia Michał Nowaczyk, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27. lipiec 2024 04:04