02.06.2023 / 18:22
StoryEditor

Dino rozważa przejęcia sieci handlowych i uruchomienie e-commerce. Stawia jednak warunki

Supermarket sieci Dino Polska (wiadomoscihandlowe.pl)
Przez wiele lat spółka Dino Polska konsekwentnie stawiała na rozwój organiczny wystandaryzowanego formatu supermarketów proximity o powierzchni ok. 400 mkw. i ofercie sięgającej 5 tys. indeksów produktowych. Jednak ostatnie miesiące przyniosły zmianę filozofii. Co prawda firma nie zamierza rezygnować z samodzielnego otwierania dalszych sklepów, ale już przyznaje, że szukając wzrostu widzi możliwość przejęć i inwestycji w e-commerce.

Władze spółki Dino Polska poinformowały, że "w wyjątkowych przypadkach spółka może rozważać akwizycje mniejszych podmiotów gospodarczych, o komplementarnym do Dino Polska zak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
13.09.2023 / 17:10
StoryEditor

InPost idzie w kierunku piłki siatkowej i dostawy zakupów spożywczych do paczkomatu. O co chodzi?

Karol Kłos w reklamie usługi InPost Fresh (kadr z filmu reklamowego InPostu, źródło: Youtube)
Firma kurierska rozpoczęła kampanię wizerunkową dla jednej ze swoich usług, która do tej pory była przyćmiona przez same paczkomaty. Spółka chce szerzej wypromować usługę InPost, dlatego rozpoczęła szerszą promocję platformy zakupowej.

InPost Fresh jest aplikacją, za pośrednictwem której można zamówić zakupy z dostawą. Firma zaangażowała do najnowszej kampanii reklamowej usługi Karola Kłosa. Będzie on promował...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
14.09.2023 / 17:40
StoryEditor

Premier Morawiecki podał wysokość płacy minimalnej od stycznia 2024 r. Czy sieci handlowe będą zmuszone podnieść wynagrodzenia?

Pracownik sklepu (mat. prasowe)
Premier Mateusz Morawiecki ogłosił ile wyniesie wynagrodzenie minimalne od stycznia oraz od lipca 2024 r.. Podał także minimalne stawki godzinowe. Czy podwyżki progów płac za pracę na etacie zmuszą sieci handlowe do podnoszenia wynagrodzeń dla pracowników szeregowych? Dotychczas najwięksi detaliści oferowali płace znacząco wyższe od minimalnych, żeby utrzymać pracowników.

Rząd miał czas do 15 września na wydanie rozporządzenia regulującego wysokość płacy minimalnej na przyszły rok. Dzień przed tą datą premier Mateusz Morawiecki ogłosi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19. wrzesień 2023 12:32