04.07.2023 / 14:01
StoryEditor

Dino rozwija się znacznie wolniej niż w 2022 i 2021 r.! Ile sklepów sieć otworzyła w I poł. 2023 r., a ile może ruszyć w całym roku?

Sklep Dino w Łodzi (materiały własne)
Sieć supermarketów Dino liczyła na koniec czerwca br. 2272 sklepy. To oznacza, że w pierwszym półroczu br. operator uruchomił jedynie 116 nowych placówek. To znacznie słabszy wynik niż w 2022 r., czy 2021 r.

Spełniły się zapowiedzi władz Dino Polska sieć sklepów Dino rozwija się znacznie wolniej niż w ubiegłym roku, a nawet wolniej niż w 2021 r. Sieć supermarketów Dino liczy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.08.2025 / 13:08
StoryEditor
Producenci wódki szykują się na pogrzeb. Branża bardzo krytycznie o rządowych planach astronomicznej podwyżki akcyzy na alkohol
Wódka, sklep, Rosja

Związek Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy (ZP PPS), reprezentujący ponad 90 proc. rynku mocnych alkoholi, ostro skrytykował plany Ministerstwa Finansów dotyczące znaczącej podwyżki akcyzy na alkohol. Podwyżki sięgające 15 proc. w 2026 roku i 10 proc. w 2027 roku są sprzeczne z przyjętą wcześniej Akcyzową Mapą Drogową, która zakładała coroczne wzrosty na poziomie 5 proc.

Branża alarmuje, że drastyczne zmiany podatkowe doprowadzą do pogłębienia spadków sprzedaży legalnych napojów spirytusowych i przeniosą konsumpcję do szarej strefy.

S...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.08.2025 / 12:07
StoryEditor
Polski gigant e-grocery wdraża własne AI. Testowaliśmy jego możliwości [TYLKO U NAS]
Wkrótce premiera innowacyjnej funkcjonalności w aplikacji mobilnej jednej ze znanych marek e-grocery

Jedna ze znanych marek e-grocery wprowadza innowacyjną funkcjonalność w aplikacji mobilnej. Nowe rozwiązanie oparte na technologii AI pomaga użytkownikom planować posiłki, a co za tym idzie - również zakupy - w jeszcze bardziej spersonalizowany sposób. Sprawdzamy, jak ona działa.

Z artykułu dowiesz się:

  • Jaki e-sklep ma chat Gen AI?
  • Testujemy AI we Frisco
  • AI z e-sklepu sugeruje przepisy na obiad
  • Jak znaleźć przepis na danie ze składnikami, które...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 02:10