12.10.2017 / 10:01
StoryEditor

Dino szturmuje giełdę. Ceny akcji wzrosły o 100 procent

Market sieci Dino w Dłutowie, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Polska sieć supermarketów Dino to rewelacja ostatnich miesięcy. Nie dość, że w pierwszym półroczu 2017 roku klienci zostawili w sklepach grubo ponad 2 mld złotych, to akcje spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych poszybowały ostro w górę.

Sprawę opisuje money.pl. Wspomniane przychody Dino w pierwszej połowie roku były o 1/3 wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2016. Sieć liczy obecnie 716 sklepów, zlokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 15:32
StoryEditor
Arhelan ma nowego dyrektora marketingu. Kto nim został?
Sklep sieci Arhelan (fot. mat. prasowe)

Nowym dyrektorem marketingu w sieci Arhelan został Marcin Oksztulski, który wcześniej pełnił stanowisko wicedyrektora ds. marketingu i handlu e-commerce w Energo, gdzie rozwijał strategie sprzedaży online.

Marcin Oksztulski jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warmińsko-Mazurskim, ukończył Executive MBA na Politechnice Białostockiej, a obecnie poszerza wiedzę na studiach podypl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:51
StoryEditor
Rafał Brzoska o wojnie celnej między USA i Chinami: Allegro pod większą presją Shein, Temu i Aliexpress, klienci przeniosą się z fizycznych sklepów do e-commerce
Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost skomentował narastającą wojnę celną między zarządzanymi przez Donalda Trumpa Stanami Zjednoczonymi a Chinami i przewodniczącym Xi Jinpingiem. Szef Inpostu ocenił, że nałożone cła wpłyną na zwiększenie wolumenu przesyłek na linii Azja - Europa, a tym samym przełożą się pozytywnie na wzrost biznesu grupy, jednocześnie wywołają większą presję na europejskie marketplace’y i sprawią, że większa liczba klientów porzuci fizyczne sklepy na rzecz zakupów online.

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że jego zdaniem cła (nałożone przez Donalda Trumpa m.in. na Chiny - red.) wpłyną pozytywnie ogólnie na wszystkie wolu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 05:53