12.10.2017 / 10:01
StoryEditor

Dino szturmuje giełdę. Ceny akcji wzrosły o 100 procent

Market sieci Dino w Dłutowie, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Polska sieć supermarketów Dino to rewelacja ostatnich miesięcy. Nie dość, że w pierwszym półroczu 2017 roku klienci zostawili w sklepach grubo ponad 2 mld złotych, to akcje spółki na Giełdzie Papierów Wartościowych poszybowały ostro w górę.

Sprawę opisuje money.pl. Wspomniane przychody Dino w pierwszej połowie roku były o 1/3 wyższe, niż w analogicznym okresie roku 2016. Sieć liczy obecnie 716 sklepów, zlokal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.06.2025 / 16:03
StoryEditor
Unijna umowa z Mercosur. Czy polski drób zostanie "zjedzony na śniadanie" przez tani import z Ameryki Południowej?
Czy polscy producenci żywności zostaną ofiarami taniego importu z Mercosur? (fot. Shutterstock)

Porozumienie handlowe między Unią Europejską a krajami Mercosur wywołuje emocje i kontrowersje wśród unijnych producentów mięsa, zwłaszcza drobiu. Choć dokument został już podpisany, jego szczegóły wciąż pozostają nieznane opinii publicznej. Czy europejscy rolnicy mają powody do obaw, czy też groźby są przesadzone?

Porozumienie między Unią Europejską a blokiem Mercosur (Brazylia, Argentyna, Paragwaj, Urugwaj, Boliwia) zostało podpisane w grudniu ubiegłego roku, jednak jego pełna treść nada...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06.06.2025 / 21:57
StoryEditor
Na tym rynku Lidl od trzech lat notuje spadki obrotów. Dyskonter nie umie przekonać klientów do oferowanych cen
Lidl (fot. Alexandros Michailidis/Shutterstock.com)

Sieć Lidl International zwiększyła ogólną sprzedaż (w roku obrotowym zakończonym w lutym 2025 r.) o 5,3 proc. do poziomu 132,1 mld euro. Jednak jest rynek, na którym obroty dyskontera spadły i to trzeci rok z rzędu. Okazuje się, że w tym kraju Lidl ma problem z przekonaniem klientów do oferowanych cen.

Sukces Lidla na wielu rynkach w tym w rodzimych Niemczech, Polsce, czy Wielkiej Brytanii wydaje się czymś oczywistym. Wydawałoby się, że zatrzymanie tej doskonale zorg...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 13:29