11.11.2018 / 17:32
StoryEditor

W 2018 r. Dino otworzy niemal 200 sklepów, w 2019 będzie ich jeszcze więcej

(Dino Polska)
Po III kw. br. sieć Dino urosła o 120 sklepów w stosunku do 90 w analogicznym okresie ubiegłego roku. Do końca tego roku operator chce otworzyć jeszcze ok. 70 sklepów. To oznacza, że w br. firma może uruchomić 190 palcówek handlowych. W przyszłym roku ma być ich jeszcze więcej.  W 2020 r. firma planuje przekroczyć liczbę 1200 sklepów.

Po trzech kwartałach wzrost sprzedaży LFL w sklepach Dino wynosi 12,4 proc. Jednak w całym 2018 roku – jak informuje PAP - może on być trochę niższy,  ale dwucyfrowy. Wzrost spr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
11.12.2025 / 14:56
StoryEditor
Dynamika ekspansji sieci dyskontowych mocno hamuje. Co jest przyczyną? [ANALIZA]

Wzrost udziałów rynkowych sieci dyskontowych – Biedronki, Lidla, Netto i Aldi – znacznie stracił na dynamice, w miarę jak sytuacja finansowa Polaków poprawia się i spada odsetek dochodów rozporządzalnych gospodarstw domowych, przeznaczanych na zakup żywności.

Popularność sieci dyskontowych jest silnie powiązana z zamożnością społeczeństwa. W miarę jak rośnie dochód rozporządzalny polskich gospodarstw domowych, a udział wydatków na ży...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.12.2025 / 14:34
StoryEditor
Koszyk bożonarodzeniowy AD 2025: Jest drożej, ale dynamika wzrostu cen wyraźnie hamuje
Koszt tzw. Koszyka bożonarodzeniowego będzie w tym roku o 4.1 proc. wyższy niż przed rokiem (fot. Shutterstock)

O ile droższe będą w tym roku zakupy świąteczne? Centrum Analiz Społeczno-Ekonomicznych CASE przeprowadziło analizę zmian cen wybranych produktów spożywczych wchodzących w skład Koszyka bożonarodzeniowego CASE. Wynika z niej, że większość produktów drożeje wyraźnie wolniej, a część nawet tanieje.

Według analizy CASE, bazującej na autorskim narzędziu Online CASE CPI, uwzględniającym dane wyliczone na podstawie cen ze stron sklepów internetowych w Polsce, w grudniu 2025 ro...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. grudzień 2025 03:48