20.12.2022 / 21:24
StoryEditor

Ikea wycofuje ze sprzedaży jedno z ciast i prosi klientów, którzy je kupili o zwrot produktu do sklepów

Ikea wycofuje ze sprzedaży jedno z ciast mrożonych sprzedawanych w sklepikach szwedzkich (Ikea)
Firma Almondy zdecydowała się wycofać z rynku mrożone ciasto Daim, sprzedawane w sklepikach szwedzkich, działających w placówkach sieci Ikea. Co było tego powodem? 

Jak informuje Ikea, wycofanie z rynku partii ciasta Daim migdał czekolada 400 g z kodem L2140 i datą przydatności do spożycia 18.11.2023, podjęta przez Almondy to środ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 13:35
StoryEditor
Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt? Komentarz ekspertów z Państwa Środka [TYLKO U NAS]
Czy polskie firmy mogą odnosić sukcesy w Chinach?
Chiny przez dekady nie wibrowały w przestrzeni publicznej. Od czasu COVIDU sytuacja się diametralnie zmieniła. Państwo Środka weszło na pierwsze strony gazet i tam już pozostanie. Poza rolą Chin w geopolityce, dziś chętnie dyskutujemy o chińskich samochodach. Kto miał okazję taki prowadzić lub widział na żywo, wie, że jest co komentować. Stylistyka, jakość wnętrza przykuwa uwagę. Czy z tego można wyciągnąć wnioski w odniesieniu do produktów konsumenckich? Czy widząc, jaki poziom Chińczycy osiągnęli w motoryzacji, można postawić pytanie: "Czy do Chin wciąż mogę sprzedać swój produkt?"

Odpowiedź jest prosta, ale jej rozwinięcie dłuższe. Można i powinno się sprzedawać do Chin. Chiny, podobnie zresztą jak inne duże rynki azjatyckie tj. Indie, Indonezja czy Wietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 13:00
StoryEditor
Ze sklepów w Szwecji najpierw znikną papierosy. Następnie przyjdzie czas na czekolady i chipsy
Z kiosków w Szwecji znikną papierosy (fot. mat. pras.)
Reitan Convenience, operator największej w Szwecji sieci kiosków i małych sklepów, ogłosił, że od 2026 r. wycofa się ze sprzedaży papierosów. Rok później z półek znikną również produkty mające w składzie olej palmowy, np. czekolady i chipsy.

Anna Wallenberg, szefowa firmy Reitan Convenience, franczyzodawcy marek Pressbyran, 7-Eleven oraz PBX, zaznacza w oświadczeniu, że "zagrożenia związane z paleniem tytoniu są dob...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 84% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 21:56