20.12.2021 / 11:56
StoryEditor

Obroty sieci Intermarche i Bricomarche przekroczyły już 8 mld zł. Marc Dherment, Grupa Muszkieterów: Będzie znacznie więcej!

Marc Dherment, Dyrektor Generalny ITM Polska (ITM Polska)
Grupa Muszkieterów w okresie styczeń - listopad br. wygenerowała obroty na poziomie 8 miliardów złotych, co jest wynikiem o 200 milionów złotych lepszym niż za cały 2020 rok. Oznacza to prawdopodobny wzrost o blisko miliard złotych w skali pełnego roku.

W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych, natomiast obroty sklepów spod szyldu Bricomarché kształtowały się na poziomie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 21:07
StoryEditor
Żabka zdradza co dalej z robotem Robbie, który serwuje klientom sklepów hot-dogi

Żabka Polska stawia nie tylko na rozwój oferty produktowej, ale i wdrażanie do swoich sklepów nowych technologii. Sieć testuje obecnie robota Robbie - urządzenie przygotowujące i serwujące hot-dogi. Maszyna działa aktualnie w dwóch lokalizacjach, a już wkrótce trafi do kolejnych, wybranych punktów.

Żabka Polska od dłuższego czasu kładzie mocny nacisk na rozwój technologicznych rozwiązań. Jednym z nich jest Robbie, czyli maszyna przygotowująca i serwująca klientom hot-dogi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.10.2024 / 16:07
StoryEditor
Biedronka rozdała nagrody finansowe młodym talentom. Zwyciężył pomysł na zarządzanie ruchem na placu przed centrum dystrybucyjnym
Na zdjęciu od lewej: Adrian Minota, Michał Brzęczek (Dyrektor ds. Doskonalenia Operacji Logistyki w sieci Biedronka - mentor), Mateusz Stebner (fot. Biedronka)

Znamy laureatów ogólnopolskiego konkursu Young Talents 4 Biedronka, projektu realizowanego przez największą sieć handlową w kraju we współpracy z fundacją edukacyjną Our Future Foundation. Autorzy zwycięskiego projektu dostali po 7,5 tys. zł. Głównym partnerem medialnym konkursu były Wiadomości Handlowe.

Do ścisłego finału, spośród ponad 300 chętnych, zakwalifikowało się 18 studentów, którzy od lipca, pod okiem doświadczonych mentorów z Biedronki, realizowali swoje grupowe proje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 02:00