29.09.2023 / 12:19
StoryEditor

Rebranding stacji paliw Intermarché. Czym wyróżnia się nowy koncept? Ile placówek obejmie?

Grupa Intermarché planuje w tym roku rebranding 10 stacji paliw a w 2024 r. kolejnych 22 stacji (fot. Intermarché)
Grupa Intermarché planuje w tym roku rebranding 10 stacji paliw a w 2024 r. kolejnych 22 stacji. - Dzięki nowemu konceptowi możemy konkurować z innymi graczami na rynku nie tylko ceną i jakością oferowanych paliw, ale także przyjemną atmosferą i wysokim standardem punktów sprzedaży – komentuje Tomasz Kruk, dyrektor operacyjny stacji paliw w Grupie Muszkieterów.

Obecnie pod szyldem Intermarché funkcjonuje 68 stacji paliw, z czego w nowej odsłonie działają już 4 stacje: w Trzebnicy, Strzelcach Opolskich, Dębnie i Lipnie.

– Przewid...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 15:58
StoryEditor
Kilkanaście lokalnych sieci handlowych zawiązuje współpracę. Wiemy kto, po co i dlaczego [WYWIAD]
Sieci z południa i centralnej Polski łączą siły, aby stworzyć wspólne marki własne

Kilkanaście firm złożyło wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów o utworzenie wspólnego przedsiębiorcy. Inicjatywa ma wzmocnić ich pozycję na rynku spożywczym poprzez wspólny rozwój marek. Marek Mentel, reprezentujący udziałowców spółki w organizacji, ujawnia nam rąbek tajemnicy.

Kilka lokalnych sieci handlowych, teoretycznie konkurujących ze sobą na co dzień, powołało do życia nowe przedsiębiorstwo i złożyło do UOKiK-u wniosek koncentracyjny. Jakie to s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.09.2025 / 14:44
StoryEditor
MOL przejmuje sieć blisko 100 stacji paliw w Polsce. To duże wzmocnienie węgierskiej firmy
Stacje MOL i Slovnaft w Polsce, fot. MOL

MOL Polska sfinalizowała przejęcie spółki Slovnaft Polska, działającej na hurtowym rynku paliw od 1997 roku, która zarządza w naszym kraju siecią 90 punktów partnerskich. Dzięki tej transakcji MOL wzmacnia swoją pozycję w Polsce, integrując biznes hurtowy i detaliczny w ramach jednej spółki.

MOL łączy biznes detaliczny i hurtowy

Zarówno MOL Polska, jak i Slovnaft Polska należą do Grupy MOL. Dzięki połączeniu biznesu hurtowego Slovnaft Polska z działalnością detal...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14. wrzesień 2025 14:05