10.11.2020 / 11:11
StoryEditor

W Intermarche idzie nowe. Koncept Intermarche Power zmieni zasady gry w segmencie supermarketów?

Tomasz Walkowiak, członek zarządu Intermarche, Grupa Muszkieterów (materiały własne)
Rok 2020 będzie przełomowy dla sieci Intermarché, która zakończyła gruntowną restrukturyzację i wprowadza na rynek nowy koncept supermarketu – Power. Obecnie jest on testowany w pięciu placówkach w różnych regionach Polski. Sieć planuje wprowadzenie konceptu we wszystkich sklepach w ciągu najbliższych trzech lat. Jednocześnie zapowiada, że wkrótce uruchomi przynajmniej pięć nowych supermarketów.

W 2019 r. sieć Intermarche rozpoczęła program gruntownej restrukturyzacji, polegający m.in. na rozwiązywaniu problemów niektórych placówek oraz zamykaniu trwale nierentownych. W...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.10.2024 / 08:27
StoryEditor
Zmiany w VRG: Jan Kolański odkupił prawie wszystkie akcje Jerzego Mazgaja
Jan Kolański, prezes Colian

Krakowski biznesmen Jerzy Mazgaj nie figuruje już wśród znaczących (posiadających ponad 5 proc. akcji) akcjonariuszy modowo-jubilerskiej grupy VRG. W ubiegłym tygodniu sprzedał prawie wszystkie posiadane akcje tej spółki (13 mln). Większość (11,3 mln) kupił podmiot, wchodzący w skład porozumienia zbudowanego przez Jana Kolańskiego.

W wyniku transakcji, przeprowadzonych 16 października, twórca sieci marketów Alma (aktualnie Alma Market) Jerzy Mazgaj ma już tylko 55,1 tys. akcji VRG. To 0,02 proc. wsz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.10.2024 / 09:31
StoryEditor
InPost potwierdza przejęcie pełnej kontroli nad dwiema brytyjskimi spółkami
Naszym długofalowym celem jest zrewolucjonizowanie brytyjskiego rynku e-commerce – podkreśla Rafał Brzoska, założyciel i CEO InPost.

Grupa InPost, europejski lider wśród platform dostaw dla e-commerce, nabyła pozostałe 70 proc. udziałów Menzies Express i Newstrade za 60,4 mln GBP. To przejęcie pozwala Grupie InPost w pełni kontrolować proces logistyczny w UK - potwierdza Rafał Brzoska, CEO InPost.

InPost w ostatnim roku notuje w Wielkiej Brytanii bardzo silny wzrost, co przełożyło się na trzykrotne zwiększenie przychodów rok do roku.

Kontrola nad Menzies pozwoli In...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:59