20.12.2021 / 11:52
StoryEditor

Maja Szewczyk, Kaufland: Boże Narodzenie to kluczowy sezon w branży handlowej

Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska (fot. mat. pras.)
Boże Narodzenie to jedno z najważniejszych świąt dla Polaków, a także kluczowy sezon w branży handlowej. Każdego roku w grudniu obserwujemy zwiększoną sprzedaż względem innych miesięcy – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Maja Szewczyk, dyrektor działu komunikacji korporacyjnej Kaufland Polska.

Przygotowania do okresu bożonarodzeniowego Kaufland rozpoczyna już w połowie roku. – Na każdym etapie łańcucha dostaw dokładamy wszelkich starań, aby w tym szczególnym czasie kl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.10.2024 / 11:46
StoryEditor
Tabliczka czekolady za 12 zł! Czy konsumentów czeka szok cenowy? Maciej Herman, szef firmy Wedel komentuje sytuację na rynku słodyczy czekoladowych. Co czeka branżę?

Prognozy ekspertów wskazują, że światowy rynek słodyczy czekoladowych będzie systematycznie rósł – w 2029 r. jego wartość przekroczy 189 mld dolarów, podczas gdy w 2024 r. ma to być ponad 134 mld dolarów. Maciej Herman patrzy jednak w przyszłość z umiarkowanym optymizmem. Co spędza sen z powiek dyrektorowi zarządzającemu Lotte Wedel oraz całej słodyczowej branży?

– Z jednej strony najnowsze analizy wskazują, że światowy rynek słodyczy czekoladowych ma przed sobą obiecujące lata, a prognozy przewidują, że jego wartość wzrośnie do 2029 rok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2024 / 10:23
StoryEditor
Producenci i handel mogą odetchnąć. KE chce odsunąć w czasie implementację regulacji dotyczących wylesiania
(fot. Shutterstock)

Komisja Europejska zaproponowała poprawkę, która przesuwa datę rozpoczęcia stosowania rozporządzenia UE w sprawie wylesiania o jeden rok, i wzywa Parlament i Radę do szybkiego jej zatwierdzenia. Co nowe prawo oznacza dla sektora FMCG?

Rozporządzenie dotyczące wylesiania, które miało zacząć obowiązywać od początku 2025 r. będzie miało duży wpływ na łańcuchy dostaw i funkcjonowanie sektora handlowego oraz przem...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2024 19:55