25.02.2025 / 12:09
StoryEditor

Zmiany w dziale zakupów i zarządzie Kaufland International. Czy to wpłynie na Polskę?

Kaufladn rozdziela obszary zakupów i zagranicznej ekspansji, powierzając je różnym menedżerom (fot. Shutterstock)

Kaufland ponownie rozdziela obszar zakupów od obszaru ekspansji zagranicznej. Od 1 marca br. odpowiadać ze nie będą dwaj różni członkowie zarządu: Jochen Baab i Thorsten Sauter.

Jochen Baab jest nowym nabytkiem Kauflandu - informuje lebensmittelpraxis.de. 53-letni menedżer wnosi do firmy wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym artykułami sp...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 18:24
StoryEditor
PepsiCo z nowym logo. Gigant przekąsek i napojów odświeżył swój wizerunek od ćwierć wieku
PepsiCo prezentuje nowe logo. Zobacz, jak firma zmieniła swój wizerunek (fot. Shutterstock)

Po niemal ćwierćwieczu PepsiCo zaprezentowało odmienione logo korporacyjne, które ma symbolizować nową energię, optymizm i globalne ambicje firmy. Czy zmiana wizualnej tożsamości to jednak coś więcej niż kosmetyczna aktualizacja?

Po 25 latach bez zmian PepsiCo zdecydowało się na odświeżenie swojego logo korporacyjnego. Jak podkreśla firma, nowa identyfikacja ma odzwierciedlać „energię, optymizm i ambicję...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.10.2025 / 13:56
StoryEditor
Polskie marki rosną w siłę na Aliexpress. Pięciokrotny wzrost liczby sprzedawców w ciągu roku
Polskie marki rosną w siłę na Aliexpress. Pięciokrotny wzrost liczby sprzedawców w ciągu roku (fot. Shutterstock)

Coraz więcej lokalnych firm wybiera Aliexpress jako kanał rozwoju biznesu w kraju i za granicą. Co stoi za tak dynamicznym wzrostem i jakie zmiany zaszły w polskiej części globalnego marketplace’u?

W ciągu roku liczba aktywnych polskich sprzedawców na Aliexpress zwiększyła się pięciokrotnie, osiągając ponad tysiąc sprzedawców. To efekt otwarcia platformy na lokalne firmy o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30. październik 2025 23:05