23.05.2022 / 16:53
StoryEditor

Leroy Merlin twierdzi, że do przemianowania rosyjskich produktów na polskie doszło przez pomyłkę

Sklep sieci Leroy Merlin (Leroy Merlin)
Aktywiści z Ogólnopolskiego Bojkotu Leroy Merlin oskarżają firmę o to, że przemianowała rosyjskie produkty na polskie, i w tej formie nadal je sprzedaje. Rzecznik prasowy sieci przyznaje, że doszło do zmiany oznaczeń, ale zapewnia, że stało się tak przez pomyłkę. – Naszym celem nie było wprowadzenia kogokolwiek w błąd – podkreśla Magdalena Kołodziejska z Leroy Merlin Polska.

W ubiegłym tygodniu Leroy Merlin dokonywał przeglądu produktów pochodzenia rosyjskiego, bądź białoruskiego, które ma jeszcze na stanie. – Niestety podczas tego procesu doszło do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.10.2025 / 15:57
StoryEditor
Paweł Grabowski, Żabka: W handlu z pewnością nie będzie nudno
Paweł Grabowski, Head of digital B2B Żabka

Paweł Grabowski, director of digital B2B w Żabce podkreśla, że po ostatnich burzliwych latach w handlu wcale nie będzie spokojniej. Rewolucja AI wymusi na sieciach kompletnie nowe podejście.

- Zakończyliśmy etap, w którym zbieramy dane. Mamy świadomość tego, kto jest naszym klientem i możemy opomiarować i szybko reagować na to, co się zmienia w naszych procesach - o...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.09.2025 / 11:36
StoryEditor
Sieć Dino pod presją wojny cenowej i ambitnych planów rozwoju. Czy to może się udać?
Sklep sieci Dino pod Lublinem

Polski rynek detaliczny staje się coraz bardziej konkurencyjny. Wojny cenowe między największymi sieciami handlowymi trwale wpisały się w otoczenie rynkowe. Dla Dino Polska oznacza to silną presję na marże oraz wolniejsze tempo wzrostu sprzedaży porównywalnej. Dane finansowe z lat 2023 i 2024 pokazują wyraźne pogorszenie dynamiki LfL, a podobny trend przewidywany jest także w 2025 roku.

Raport za II kwartał 2025 r. okazał się nieco słabszy od prognoz analityków Noble Securities i wyraźniej gorszy od konsensusu rynkowego. Sprzedaż porównywalna wzrosła tylko o 3,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. październik 2025 22:25