23.05.2022 / 16:53
StoryEditor

Leroy Merlin twierdzi, że do przemianowania rosyjskich produktów na polskie doszło przez pomyłkę

Sklep sieci Leroy Merlin (Leroy Merlin)
Aktywiści z Ogólnopolskiego Bojkotu Leroy Merlin oskarżają firmę o to, że przemianowała rosyjskie produkty na polskie, i w tej formie nadal je sprzedaje. Rzecznik prasowy sieci przyznaje, że doszło do zmiany oznaczeń, ale zapewnia, że stało się tak przez pomyłkę. – Naszym celem nie było wprowadzenia kogokolwiek w błąd – podkreśla Magdalena Kołodziejska z Leroy Merlin Polska.

W ubiegłym tygodniu Leroy Merlin dokonywał przeglądu produktów pochodzenia rosyjskiego, bądź białoruskiego, które ma jeszcze na stanie. – Niestety podczas tego procesu doszło do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

21.11.2025 / 10:58
StoryEditor
W Polsce otwarto... kosmiczną kawiarnię. Personel w kombinezonach astronautów

W warszawskim centrum handlowym Blue City rozpoczęła działalność Space Café, kawiarnia zlokalizowana w strefie gastronomicznej, w bezpośrednim sąsiedztwie wystawy Kosmopark. Lokal powstał w celu uzupełnienia doświadczeń edukacyjno-rozrywkowych oferowanych przez ekspozycję, tworząc przestrzeń gastronomiczną dedykowaną rodzinom i odwiedzającym centrum.

Space Café pełnić ma funkcję komplementarną wobec Kosmoparku, łącząc ofertę gastronomiczną z doświadczeniem edukacyjnym i rozrywkowym.

Nowa, inspirowana kosmosem kaw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.11.2025 / 11:53
StoryEditor
Polacy nie wierzą w promocje. Większość widzi podwyżki przed Black Friday
Polacy coraz częściej wykrywają podwyżki cen przed Black Friday (fot. Canva)

Rosnąca popularność zakupów w okresie Black Friday skłania konsumentów do coraz dokładniejszego monitorowania cen. Najnowszy raport UCE Research opisuje, jak wielu Polaków zauważa podwyżki stosowane przed rozpoczęciem promocji oraz jak często weryfikuje autentyczność ofert.

Najnowszy raport "Polacy na kursie Black Friday. Edycja 2025", przygotowany przez UCE Research i Shopfully Poland, pokazuje, że 71,9 proc. ankietowanych zaobserwowało sytuacje, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24. listopad 2025 12:02