13.10.2021 / 09:08
StoryEditor

Najnowszy ranking sieci sklepów specjalistycznych – RTV i AGD, sportowych oraz DIY

Ranking sklepów specjalistycznych (fot. Adobe)
W najnowszym badaniu YouGov BrandIndex konsumenci ocenili wiodące marki sklepów specjalistycznych pod względem jakości oferty. Agencja Inquiry przedstawia ranking dotyczący sklepów z elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD, sklepów sportowych, a także sieci DIY w oparciu o dane z III kwartału 2021 r., w porównaniu do ubiegłego roku.

Polski rynek sklepów stacjonarnych z elektroniką oraz sprzętem RTV i AGD jest zdominowany przez czterech graczy – są to sieci RTV Euro AGD, Media Expert, Media Markt oraz Neone...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.05.2025 / 12:01
StoryEditor
Papier zamiast plastiku. Co stoi za wzrostem świadomości ekologicznej w e-commerce?
Co stoi za wzrostem świadomości ekologicznej w e-commerce? (fot. materiały prasowe)

Rosnąca popularność zakupów internetowych zmienia krajobraz handlu, ale też generuje nowe wyzwania środowiskowe. Jednym z nich jest gwałtowny wzrost zużycia plastikowych toreb w wysyłkach modowych. Jakie dane pokazują skalę problemu i czy klienci są gotowi na zmiany?

Według badania zleconego przez DS Smith, do 2030 roku w Polsce sklepy internetowe z branży mody zużyją łącznie aż 147 milionów plastikowych toreb. Oznacza to ponad 2500 toreb do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2025 / 09:25
StoryEditor
Klienci wściekli na popularną markę kawy. Producent podjął kontrowersyjną decyzję
Klienci są oburzeni decyzją Jacobs (fot. Shutterstock)

Ceny kawy wywołały presję na znaną markę Jacobs, która z tego powodu podjęła bardzo trudną decyzję. Wywołało to lawinę niezadowolenia wśród klientów. Pojawiły się zarzuty o wprowadzanie konsumentów w błąd i naruszenie ich zaufania. Co dokładnie się wydarzyło?

Potwierdziły się przewidywania analityków, o których pisaliśmy już wielokrotnie – ceny kawy ponownie rosną. Tym razem jednak skok cenowy wiąże się z kontrowersyjnymi zmianami w ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22. maj 2025 01:19