05.01.2023 / 19:33
StoryEditor

Sieć Media Expert wyprzedziła Lidla. Gdzie podziała się Biedronka? [ZESTAWIENIE TOP20]

Media Expert (mat. prasowe)
W grudniu 2022 r. wydatki (brutto) firm na reklamę telewizyjną wyniosły trochę ponad 3 mld zł, w porównaniu z 3,1 mld zł rok wcześniej – wynika z danych Nielsen Media. W zestawieniu TOP20 firm o największych wydatkach reklamowych znalazły się tylko cztery sieci handlowe oraz 14 producentów słodyczy, napojów, chemii gospodarczej i kosmetyków, a także leków OTC i suplementów diety.

Sieć Media Ekspert była liderem pod względem wydatków na reklamę telewizyjną wśród sieci handlowych, na drugim miejscu uplasował się Lidl, na trzecim firma Euro-Net, do ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.09.2023 / 10:27
StoryEditor

Perły Rynku 2023 rozdane! Poznajcie nowości, które mają potencjał, by stać się bestsellerami

Perły Rynku 2023 zostały rozdane! (fot. materiały własne)
21 września w stołecznym hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport odbyła się uroczysta gala wieńcząca tegoroczną edycję badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego. Przedstawiciele ponad 60 wiodących sieci handlowych i sklepów internetowych wytypowali najbardziej obiecujące nowości roku.

Dwa niezależne zespoły jurorskie wzięły pod lupę produkty i linie produktowe  zgłoszone do tegorocznej edycji badań Perły Rynku FMCG oraz Perły Rynku Kosmetycznego.

J...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 13:36
StoryEditor

Kaufland otworzył wyjątkowy sklep na Słowacji. Cały z drewna

Drewniany Kaufland w Bratysławie (fot. Linkedin/michał maciejczak)
W stolicy Słowacji Bratysławie powstał jeden z największych drewnianych sklepów w Europie. To odpowiedź sieci Kaufland na trendy prośrodowiskowe.

Konstrukcja drewniana pomoże przede wszystkim zaoszczędzić CO2. Z wyliczeń sieci wynika, że chodzi aż o 514 ton w porównaniu do klasycznej konstrukcji betonowej. Podobny, jednak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
03. październik 2023 23:28