24.05.2025 / 18:30
StoryEditor

Lidl deklasuje konkurencję. Wyprzedza Biedronkę o niemal 100 milionów

Lidl na TikToku deklasuje konkurencję pod względem liczby wyświetleń contentu (fot. Lidl)

Profil Lidl na TikToku w kwietniu pobił wszystkich pod względem wyświetleń. Nie tylko bezpośrednią konkurencję, ale nawet media. Ale także Biedronka może uznać ostatni miesiąc za udany na tej platformie. Nieźle radzi sobie też Pepco czy sieć sklepów CCC.

Z artykułu dowiesz się: 

  • Pepco oraz CCC wśród największych profili na polskim TikToku
  • Lidl miażdży rywali pod względem liczby odtworzeń
  • Biedronka opublikowała dwa skuteczne virale

Sotrender opublikował analizę działań marek na TikToku. W raporcie można przeczytać, że marki coraz częściej traktują TikToka jako strategiczny kanał komunikacji. Jak w tym kanale radzi sobie handel i branże pokrewne?

Lidl na TikToku ​poza TOP20 największych profili. Wysoko Pepco i CCC

Sotrender swój raport "TikTok Trends kwiecień 2025"  rozpoczął od zestawienia profili z największą fanów. Z branży FMCG czy handlu w TOP20 profili z największą liczbą obserwujących znalazły się:

  • ​Red Bull Polska – 852 tys. obserwujących,
  • McDonald‘s Polska – 775 tys. obserwujących,​
  • CCC – 669 tys. obserwujących,
  • Pepco – 501 tys. obserwujących.

Co prawda te liczby robią wrażenie, to jednak są dwa „ale”.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 76% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.08.2025 / 14:01
StoryEditor
System kaucyjny - praktyczny poradnik: Czy warto już zbierać butelki? Czy można je zgniatać? Gdzie i jak przechowywać opakowania?
Looking up woman holding two glass bottle with water

Lidl Polska przeprowadził pilotaż systemu kaucyjnego. Dyskonter ogłasza pierwsze rezultaty zbiórki opakowań i udziela praktycznych porad konsumentom. Przydadzą się już w październiku?

Czego dowiesz się z poradnika o systemie kaucyjnym?

  • Czy zgniatać opakowania po napojach?
  • Jakie opakowania będą objęte systemem kaucyjnym?
  • Czy wato już teraz groma...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.08.2025 / 12:21
StoryEditor
Ojciec prać!? Pollena wraca na rynek. Czy wypierze do czysta rynek "proszków" do prania?
Reklama proszku do prania Pollena z lat 90-tych jest już kultowa, co jednak nie pomogło marce utrzymać się na rynku. Teraz Pollena 2000 wraca, ale czy konsumenci ją kupią?

Do sprzedaży wraca znana w latach 90. marka proszku do prania Pollena 2000. Drugie życie dała jej firma Euduco KBC Group, dystrybutor, producent i eksporter środków chemii gospodarczej, który rozwija własne brandy, ale też produkuje marki własne dla wielu sieci handlowych.

Pollena 2000 była jedną z najpopularniejszych marek proszków do prania w Polsce lat 90. XX wieku. Produkował je wówczas firma Lever Polska, należąca do koncernu Unileve...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. sierpień 2025 23:51