13.02.2017 / 10:17
StoryEditor

Aldi przyspiesza ekspansję na rynku amerykańskim

Aldi, źródło: Archiwum Wiadomości Handlowych (fot. Konrad Kaszuba)
Aldi US ogłosił plany potężnych inwestycji na rynku amerykańskim. Firma zamierza wyłożyć 1,6 mld USD na remodeling istniejących placówek. Do 2020 r. programem będzie objętych ponad 1300 lokalizacji. Firma już wcześniej zadeklarowała, że na rozwój sieci marketów, czyli inwestycje w grunty, budynki i wyposażenie nowych sklepów wyłoży ponad 3 mld dolarów.

Aldi chce skutecznie konkurować z Lidlem, a przy okazji wykorzystać fakt, że wejście rywala na rynek amerykański przyciągnie uwagę tamtejszych konsumentów do formatu dyskontów. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.05.2024 / 19:55
StoryEditor
Dino z miejskim konceptem. Sieć supermarketów dyskontowych podbija nie tylko wsie i miasteczka, ale także duże miasta
Dawny Dom Handlowy braci Barasch 1904 r. Obecnie Dom Handlowy Feniks. fot. feniks.wroc.pl/galeria
Dino otworzyło sklep spożywczy w Domu Handlowego Feniks we Wrocławiu, który znajduje się pod adresem Rynek 31-32. Supermarket ruszył 15 maja br. To nie pierwszy sklep, który operator z Krotoszyna uruchomiła w dużym mieście. Już od wielu lat Dino po cichu rozwija swoje sklepy w największych miastach takich jak Wrocław, Poznań czy Łódź.

Supermarket Dino zastąpił w Domu Handlowego Feniks we Wrocławiu placówkę sieci Społem, która traciła klientów i nie była w stanie efektywnie konkurować z większymi operatorami, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.05.2024 / 09:20
StoryEditor
Zniesienie zakazu handlu w niedziele? Połowa osób pracujących przy kasach jest przeciw, ale…
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem (fot. Aldi Polska)
Połowa kasjerów i kasjerek jest przeciwna całkowitemu zniesieniu zakazu handlu w niedziele, podczas gdy 45 proc. odpowiada się za tym rozwiązaniem. Jednak przy założeniu, że osoby pracujące przy kasach dostawałyby podwójne wynagrodzenie za pracę w niedziele, odsetek zwolenników zniesienia zakazu rośnie aż do 69 proc. – wynika z badania przeprowadzonego przez UCE Research dla serwisu onet.pl.

Na pytanie: "Czy zakaz handlu w niedziele powinien być całkowicie zniesiony?" 25 proc. ankietowanych udzieliło odpowiedzi "zdecydowanie nie" a kolejne 25 proc. "raczej nie".

...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. maj 2024 09:23