01.04.2020 / 16:55
StoryEditor

Biedronka i Lidl czynne nawet przez całą dobę! Sieci reagują na najnowszą decyzję rządu

Od 2 kwietnia większość sklepów sieci Biedronka i Lidl będzie czynna w godz. 6:00-24:00 (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Biedronka, która niedawno skróciła godziny otwarcia sklepów w związku z koronawirusem, tym razem zdecydowała się na ich wydłużenie. W jej ślady poszedł Lidl. Sieci oficjalnie przyznają, że jest to reakcja na najnowsze zmiany w prawie ogłoszone przez polski rząd, które m.in. ograniczają liczbę klientów przebywających w danej chwili w sklepach do trzykrotności liczby kas w placówce.

Od 2 kwietnia większość sklepów sieci Biedronka i Lidl będzie czynna w godz. 6:00-24:00. W przypadku Biedronki, dodatkowo w tygodniu przedświątecznym, czyli w dniach 7-10 kwietn...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 14:58
StoryEditor
Heineken ze spadkiem. Właściciel piwa Żywiec pod presją słabszego popytu i trudnych negocjacji z sieciami handlowymi
Grupa Heineken zanotowała spadek sprzedaży w I kw. 2025 r. Mimo to jej władze podtrzymują prognozy dotyczące zwiększenia zysku (fot. Shutterstock)

Grupa Heineken, holenderski koncern browarniczy sprzedała w I kw. 2025 r. 54,1 mln hektolitrów piwa, co oznacza spadek o 2,1 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Sprzedaż ucierpiała m.in. z powodu trudnych negocjacji cenowych z sieciami handlowymi i słabych wydatków konsumpcyjnych.

Dolf van den Brink, dyrektor generalny Grupy Heineken, wskazał, że spadki były częściowo spowodowane efektami kalendarzowymi, w tym m.in. późniejszymi świętami wielkanocnymi w t...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.04.2025 / 11:51
StoryEditor
Rafał Brzoska o wojnie celnej między USA i Chinami: Allegro pod większą presją Shein, Temu i Aliexpress, klienci przeniosą się z fizycznych sklepów do e-commerce
Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost skomentował narastającą wojnę celną między zarządzanymi przez Donalda Trumpa Stanami Zjednoczonymi a Chinami i przewodniczącym Xi Jinpingiem. Szef Inpostu ocenił, że nałożone cła wpłyną na zwiększenie wolumenu przesyłek na linii Azja - Europa, a tym samym przełożą się pozytywnie na wzrost biznesu grupy, jednocześnie wywołają większą presję na europejskie marketplace’y i sprawią, że większa liczba klientów porzuci fizyczne sklepy na rzecz zakupów online.

Rafał Brzoska, założyciel i CEO Grupy InPost podkreślił, że jego zdaniem cła (nałożone przez Donalda Trumpa m.in. na Chiny - red.) wpłyną pozytywnie ogólnie na wszystkie wolu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 02:12