04.05.2017 / 10:57
StoryEditor

Dyskonty szukają możliwości wzrostu. Sieci inwestują w projekty bistro i nowe koncepty

Sklep sieci Aldi w Chorzowie (materiały własne)
Niemieckie sieci sklepów dyskontowych Aldi I Lidl walcząc o klienta rozszerzają ofertę usług. Aldi Süd otwiera własne bistra. W Polsce– jak pisał portal wiadomoscihandlowe.pl - koncept kawiarniany rozwija sieć dyskontów Biedronka pod marką Wiele Dobre-Go, zaś Lidl poprzestał na razie na automatach z kawą, z logo Lidl to Go, ale to zapewne dopiero początek zmian.

Jak pisze niemieckie „Deutsche Welle” sieć handlowa Aldi Süd (Aldi Południe) zaprasza swoich klientów do własnego bistra. Grupa Aldi Nord (Aldi Północ) uatrakcyjnia wnętrza swoi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. kwiecień 2024 05:05