25.07.2018 / 14:47
StoryEditor

Kolejna sieć handlowa wprowadza cotygodniowe ciche godziny

(fot. Morrisons, materiały prasowe)
Brytyjska sieć supermarketów Morrisons wprowadza tzw. "ciche godziny" - donosi "Retail Detail". To ukłon w stronę osób z autyzmem, które dzięki temu rozwiązaniu raz w tygodniu będą mogły zrobić zakupy w spokojnych warunkach.

"Cicha godzina" w sieci Morrisons obowiązywać będzie w każda sobotę między godz. 9 a 10 rano. W tym czasie w sklepie zostanie wyłączona muzyka, a światła ulegną przyciemnieniu. ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.09.2025 / 17:29
StoryEditor
Polscy konsumenci bardziej optymistyczni od innych Europejczyków, jednak nęka nas stres. Martwimy się głównie o… [EKSPERT]
Patryk Rudnicki, Bain & Company (mat. prasowe

Nastroje europejskich konsumentów wyraźnie osłabły, co potwierdza 11. edycja badania Consumer Pulse przeprowadzonego przez Bain & Company. W większości europejskich krajów nastroje pogorszyły się w porównaniu z jesienią ubiegłego roku, jednak Polska stanowi wyjątek – jako jeden z nielicznych rynków odnotowała niewielki wzrost optymizmu. Europejczycy coraz mocniej odczuwają rosnące koszty życia oraz niepewność polityczną. W efekcie konsumenci stają się ostrożniejsi w wydatkach, a presja finansowa jeszcze mocniej wpływa na ich codzienne wybory i styl życia.

Średni poziom optymizmu wśród Polaków wyniósł 6,13 w dziesięciopunktowej skali, co oznacza, że patrzą w przyszłość z większą nadzieją niż przeciętny Europejczyk – średnia dla ca...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 12:11
StoryEditor
Testament Giorgio Armaniego. Słynny projektant wyznaczył pośmiertnie firmie dwie ścieżki rozwoju
Testament Giorgio Armaniego zakłada dwie ścieżki rozwoju dla jego firmy (fot. Shutterstock)

4 września 2025 r. w wieku 91 lat zmarł Giorgio Armani. Słynny projektant w swojej ostatniej woli przestawił dwie ścieżki, jakimi może w przyszłości pójść stworzony przez niego dom mody. Jedna z nich zakłada stopniową sprzedaż firmy, na którą chętnych nie brakuje.

Testament słynnego projektanta mody, Giorgio Armaniego, nakazuje spadkobiercom stopniową sprzedaż domu mody dużej grupie operującej na rynku dóbr luksusowych. Alternatywnie, jeś...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. wrzesień 2025 12:52