13.12.2018 / 18:37
StoryEditor

Lidl Polska inwestuje w zielone technologie w sklepach i centrach dystrybucji

(fot. materiały prasowe)
Inwestycje w obszarze zielonych technologii, efektywności energetycznej i szeroko pojętego zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska stały się dla sektora handlu jednym z najważniejszych priorytetów. Na polskim rynku kolejne sieci ogłaszają swoje plany i cele, które są coraz bardziej ambitne. Jednym z liderów zmian w tym obszarze jest sieć Lidl Polska, która zarządza w naszym kraju ponad 650 sklepami i dziewięcioma centrami dystrybucyjnymi.

– Wierzymy, że firma Lidl Polska na wielu płaszczyznach ma realny wpływ na otoczenie. Zgodnie z naszą ideą „W trosce o lepsze jutro” każdego dnia pracujemy nad naszym asortyment...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 16:05
StoryEditor

Koniec z bezpłatnymi zwrotami produktów kupionych online. Kolejna duża sieć odzieżowa każe klientom za nie płacić

Prawie 2 funty, tyle będą musieli płacić klienci H&M w Wielkiej Brytania za zwrot produktów kupionych online i to nawet jeśli przyniosą je do sklepu stacjonarnego (fot. Shutterstock)
H&M dołącza do grona sieci, które ze względu na rosnące koszty rewidują swoją politykę dotyczącą zwrotów. Klienci H&M w Wielkiej Brytanii będą musieli uiszczać za nie opłatę. Jak dużą?

Jak informuje portal businessoffashion.com klienci sieci H&M w Wielkiej Brytanii, będą musieli ponieść opłatę w wysokości 1,99 funta, decydując się na zwrot produktów ku...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27.09.2023 / 14:40
StoryEditor

Carrefour zwolni 200 osób w centrali i sklepach. „Dostosowujemy stan zatrudnienia do wolumenów sprzedaży”

Carrefour (fot. Łukasz Rawa/wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Carrefour poinformowała Wiadomości Handlowe, że dwa tygodnie temu złożyła do Powiatowego Urzędu Pracy w Warszawie wniosek o zamiarze przeprowadzenia zwolnień grupowych. Pracę stracić ma 200 osób.

„W najbliższym czasie dojdzie w naszej sieci do zmniejszenia zatrudnienia, gdyż nie będziemy w stanie zaoferować wszystkim pracownikom centrali firmy i sklepów pracy w nowych st...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
27. wrzesień 2023 19:03