26.04.2021 / 11:24
StoryEditor

Lidl Polska rusza z własną promocją świeżych polskich warzyw i owoców

Owoce i warzywa w sklepie Lidl (Lidl)
Lidl Polska prowadzi od poniedziału 26 kwietnia promocję świeżych polskich warzyw i owoców – klienci z aplikacją Lidl Plus będą je mogli kupić o 25 proc. taniej. To kolejna promocja świeżej polskiej żywności w sieciach dyskontowych.

Jak informuje Lidl Polska, sprzedaż artykułów spożywczych od polskich producentów stanowi ponad 70 proc. obrotu sieci. Dyskonter za fundamentalną zasadę uważa oferowanie świeżyc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.09.2024 / 14:55
StoryEditor
Eksperci alarmują: globalne wydatki na żywność to "szokująca liczba", która jeszcze wzrośnie o 36 proc. w najbliższych pięciu latach

Rosnące koszty żywności, które wpłynęły na gospodarki na całym świecie, nadal napędzają wzrost przychodów globalnego przemysłu spożywczego, popychając go do historycznych maksimów. W 2024 r. ludzie na całym świecie wydadzą około 9 bilionów dolarów na żywność, o 600 miliardów dolarów więcej niż w zeszłym roku i o 2,5 biliona dolarów więcej niż przed pandemią COVID-19. Oczekuje się, że ta szokująca liczba wzrośnie jeszcze bardziej w przyszłości. Analiza Stocklytics.com.

Według danych przedstawionych przez Stocklytics.com, globalne wydatki na żywność mają wzrosnąć o 36 proc. i osiągnąć 12,4 biliona dolarów do 2029 r.

700 miliardów do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.09.2024 / 11:36
StoryEditor
Gang Produkciaków niedawno wystartował, a do klientów Biedronki trafiło 800 tys. maskotek
Gang Produkciaków w sklepie Biedronka (wiadomoscihandlowe.pl/MG)

Biedronka policzyła maskotki z Gangu Produkciaków i wyszło jej, że w sklepach odebrano za punkty lub kupiono prawie 800 tys. maskotek. Wśród 17 pluszaków do tej pory największą popularnością cieszył się… papier toaletowy.

Tegoroczna kampania lojalnościowa sieci Biedronka, w ramach której klienci sklepów mogą zbierać punkty i wymieniać je na maskotki ruszyła pięć tygodni temu. W tym czasie najwięk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08. październik 2024 13:36