24.10.2022 / 12:45
StoryEditor

Lidl porównuje produkty: W cenie kapsułek Finisha kupisz cały koszyk naszych marek własnych do zmywania i sprzątania

Lidl porównuje ceny produktów bradnowych i marek własnych
Sieć Lidl kontynuuje kampanię porównywania cen produktów marek własnych z markami brandowymi. Co ciekawe, dzieje się tak nie tylko w Polsce, ale też na rynkach zagranicznych, gdzie powstają w tym celu spoty telewizyjne.

 

Kilka tygodni temu pisaliśmy o tym, że sieć porównała w swojej gazetce produkty markowe i odpowiadające im wyroby marek własnych. Zestawiono ze sobą m.in. Nutellę...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

Michał Kokoszkiewicz
15.12.2025 / 13:21
StoryEditor
Popularna sieć kawiarni na krawędzi. Napojowy gigant chce ją sprzedać, by ratować biznes
Kawiarnia Costa Coffee na lotnisku w Modlinie (fot. Materiały Prasowe)

Costa Coffee ma być sprzedana funduszowi inwestycyjnemu za grosze, bo w przeciwnym wypadku stanie się niewypłacalna - donosi Financial Times. Okazało się, że Coca-Cola nie jest w stanie poradzić sobie z budowaniem rentowności sieci kawiarni.

Amerykański gigant napojowy w 2018 roku ogłaszał wielką transakcję przejęcia Costa Coffee od koncernu Whitbread. Za 3,9 mld funtów kupił ok. 4 tys. restauracji w 30 krajach świa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20.12.2025 / 01:01
StoryEditor
Dino może wykorzystać problemy Delikatesów Centrum i przyspieszyć ekspansję
Na zdj. Dino we Wrocławiu (fot. daily_creativity/Shutterstock)

Wycofywanie się Grupy Eurocash z prowadzenia sklepów własnych Delikatesy Centrum uwalnia setki ciekawych lokalizacji w całej Polsce. Dla wielu sieci, to rzadka okazja do wejścia w gotowe, często dobrze położone obiekty. Dla Dino – które planuje rekordową liczbę otwarć – może to być jeden z najważniejszych czynników przyspieszających ekspansję i obniżających jej koszty.

Restrukturyzacja Delikatesów Centrum zmienia rynek

Decyzja Eurocashu o uznaniu sklepów własnych Delikatesy Centrum za działalność niestrategiczną oznacza jedną z największych ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25. grudzień 2025 20:05