23.06.2020 / 16:37
StoryEditor

Lidl promuje polskie marki kosmetyczne. Planuje też rozszerzyć ich ofertę

Podczas Tygodnia Regionalnego w Lidlu dostępne są kosmetyki Polka, Vianek oraz Yope (fot. facebook.com/lidlpolska)
W Tygodniu Regionalnym Lidla na półki trafia ponad 100 polskich produktów. Oprócz regionalnych przysmaków, dyskonter sprzedaje też kosmetyki.

Lidl poinformował, że podczas Tygodnia Regionalnego dostępny jest szeroki wybór lokalnych wędlin, piwa, mazurskich miodów oraz kosmetyków Polka, Vianek oraz Yope.

„W Lidlu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 62% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2025 / 12:00
StoryEditor
Minister Krajewski oficjalnie chce kupić sklepy Carrefoura. Powstanie państwowy gigant?
Krajewski oficjalnie chce przejęcia 750 sklepów Carrefoura. Powstanie państwowy gigant? (fot. Shutterstock + MRiRW)

Minister rolnictwa oficjalnie już zabiega, aby Krajowa Grupa Spożywcza przejęła 750 sklepów od Carrefoura. – Ma to szczególne znaczenie w obliczu dominacji zagranicznych sieci dyskontowych – uważa Stefan Krajewski.

W artykule przeczytasz:

  • Plan Ministerstwa Rolnictwa: repolonizacja handlu w obliczu dominacji dyskontów
  • Stefan Krajewski o konieczności ochrony polskiego rynku i rolników
  • Branża rolna popiera pomysł: UPEMI i Izby Rolnicze „za” przejęciem Carrefoura
  • Eksperci handlowi sceptyczni: POHiD ostrzega przed niską marżowością
  • Kto jeszcze chce kupić Carrefoura? Długa kolejka chętnych

Minister rolnictwa rekomenduje przejęcie sklepów Carrefour przez KGS

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi potwierdziło wcześniejsze doniesienia o rekomendacji przejęcia sieci sklepów Carrefour. Resort rolnictwa chciałby, aby 750 sklepów i 40 centrów dystrybucji francuskiej sieci przejęła Krajowa Grupa Spożywcza. Stefan Krajewski, minister rolnictwa skierował w tej sprawie list do ministra aktywów państwowych. Jest to zbieżne z pomysłem Marka Sawickiego, byłego ministra rolnictwa, który jako pierwszy wskazał na tę możliwość.

Minister Krajewski uważa, że przejęcie sklepów Carrefoura przez KGS pozwoli wzmacniać pozycję rolników na rynku. A jednocześnie zagwarantuje konsumentom łatwy dostęp do wysokiej jakości produktów pochodzących z polskich gospodarstw rolnych.

Krajewski: na rynku mamy dominację zagranicznych sieci dyskontowych

Stefan Krajewski w liście do Wojciecha Balczuna, ministra aktywów państwowych podkreśla, że kluczowe dla rozwoju polskiego rolnictwa jest m.in. stworzenie krajowego rynku handlowego.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 79% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.12.2025 / 09:13
StoryEditor
UOKiK wlepia karę Biedronce! Prawie 105 mln zł za wprowadzanie klientów w błąd
Biedronka została ukarana przez prezesa UOKiK (fot. Shutterstock)

Prezes UOKiK uznał, że Biedronka wprowadzała klientów w błąd podczas dwóch akcji promocyjnych. Nałożył więc karę w wysokości ponad 104,7 mln zł na właściciela sieci, spółkę Jeronimo Martins Polska. Decyzja nie jest prawomocna, spółce przysługuje odwołanie do sądu.

UOKiK wskazuje, że w sklepach sieci Biedronka na początku 2024 r. odbyły się jednodniowe akcje promocyjne „Specjalna Środa” i „Walentynkowa Środa”. Klienci byli zachęcani do kup...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. grudzień 2025 00:50