07.09.2016 / 07:17
StoryEditor

Lidl rusza z kampanią marek własnych

iotr Rogowski z Lidl Polska i Jarosław Kuźniar (w roli prowadzącego) podczas konferencji prasowej w siedzibie GfK Polonia.
Sprytnie i tanio kupować marki własne w Lidlu – to hasło kampanii, której ambasadorką została Dorota Wellmann. Lidl skupi się w kampanii na swoich markach, które są trzonem jego oferty i będzie w niej podkreślać, że ich zaletą jest przede wszystkim stosunek ceny do jakości.

To odpowiedź na badania GfK, z których wynika, że dla 67 proc. klientów w Polsce najważniejsze jest to, czy marka jest warta swojej ceny. A także na testy zrobione na zlecenie L...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 78% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.04.2025 / 11:32
StoryEditor
Chwile grozy w warszawskiej Żabce. 40-latek zaatakował tłuczkiem pracownika sklepu
Policja zatrzymała 40-latka, który zaatakował pracownika sklepu Żabka (fot. KRP Warszawa V)

40-letni mężczyzna zaatakował tłuczkiem do mięsa pracownika sklepu Żabka, zlokalizowanego w warszawskiej dzielnicy Bielany. Napad miał związek z wadliwym produktem zakupionym przez agresora. Napastnik szybko znalazł się w rękach policji. Grozi mu do 12 lat więzienia.

W Wielką Sobotę, 19 kwietnia, na warszawskich Bielanach doszło do bardzo niebezpiecznego zdarzenia. W sklepie sieci Żabka znajdującym się przy ulicy Romaszewskiego wywiązała się...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.04.2025 / 13:08
StoryEditor
Społem wie, jak otworzyć sklepy w niedziele! Prezes Karol Sienkiewicz: Mój sposób jako jedyny jest legalny! [NASZ NEWS]
Na zdj. sklep Społem Kwidzyn otwarty we wszystkie niedziele (fot. Społem Kwidzyn dla WH)

Jeden ze sklepów należących do PSS Społem Kwidzyn od niedawna działa we wszystkie niedziele, a wkrótce w ten dzień tygodnia uruchamiane będą kolejne placówki. Prezes spółdzielni Karol Sienkiewicz w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl deklaruje: "Wszyscy zastanawiają się nad tym, jak uruchomić sklepy w niedziele, a ja myślę, że mój sposób jako jedyny jest legalny". Jak to działa?

Metoda, którą ma na myśli prezes PSS Społem Kwidzyn, to rozszerzona wersja tzw. triku na ochroniarza, o którym pisaliśmy już wielokrotnie. W sklepie Społem w Kwidzynie, przy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 08:59