03.03.2021 / 13:27
StoryEditor

Lidl wprowadza produkty przemysłowe z recyklingu

Lidl przy ul. Macieja Palacza 18 w Poznaniu (widomoscihandlowe.pl)
W ramach swojej strategii REset Plastic Lidl chce zmniejszyć zużycie plastiku i w szerszym zakresie korzystać z tworzyw pochodzących z recyklingu. Wprowadza na rynek produkty niemal w całości pochodzące z odzyskanego plastiku.

Od 8 marca w sklepach niemieckiej sieci dostępne będą  m.in. kosze, wieszaki, skrzynki składane, wiadra i pojemniki wykonane przynajmniej w 95 proc. z materiałów pochodzących z ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26.11.2024 / 15:39
StoryEditor
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera "Tu Okuniewska"
Biedronka wchodzi w świat podcastów. Marka własna sieci, Femina wspiera ”Tu Okuniewska” (fot. Magda Wygralak/Shutterstock)

Sieć Biedronka, właściciel marki Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy, Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu "Tu Okuniewska". Czego będą dotyczyły podcasty?

Pierwszy z nich, który miał premierę 24 listopada, oraz drugi, który pojawi się 22 grudnia, poruszają jeden z najważniejszych, a zarazem najczęściej pomijanych tematów kobiecej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.11.2024 / 12:54
StoryEditor
Błażej Wilamowski, Oshee Polska: tworzymy monopol na funkcjonalność. Jak firma przekonuje detalistów do świadomego budowania oferty napojów i żywności nowej generacji?
Iga Świątek, polska tenisistka i ambasadorka marki Oshee (fot. materiały prasowe)

– Jesteśmy ekspertem w swojej dziedzinie i kategorii. Zagospodarowaliśmy sobie przestrzeń w obszarze napojów funkcjonalnych – oświadczył Błażej Wilamowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Oshee Polska. Podczas targów Grupy Kapitałowej Specjał opowiadał o tym jakie korzyści może przynieść detalistom odpowiednie budowanie w ofercie tej kategorii napojów i żywności.

– Zagospodarowaliśmy cały ten obszar przekąsek i napojów funkcjonalnych – skupiamy się kompetencyjnie na tym, wnosząc szereg wartości, oczywiście wspierając to na koniec dużymi,...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09. grudzień 2024 10:43