10.07.2025 / 10:10
StoryEditor

Nowa strategia Pepco przynosi rezultaty! Rekordowy przychód 1,1 mld euro dla Grupy

Grupa Pepco z rekordowym przychodem 1,1 mld euro (fot. Photo Nature Travel/Shutterstock)

Grupa Pepco, już bez sieci sklepów Poundland, uzyskała rekordowe przychody na poziomie 1,1 mld euro. Zarząd ogłosił, że właśnie rusza pierwszy etap skupu akcji Grupy Pepco. Sieć zamierza także znacznie zwiększyć liczbę swoich sklepów. ­– Chcemy stać się jednym z najlepszych detalistów dyskontowych w Europie – mówi Stephen Borchert prezes Pepco Group.

W artykule przeczytasz:

  • Grupa Pepco przebiła 1 mld przychodu
  • Wyraźny wzrost sprzedaży LFL w Pepco i Dealz
  • Prezes Grupy Pepco: przyjęta przez nas strategia przynosi efekty 
  • Rusza program skupu akcji Grupy Pepco
  • Ile sklepów Pepco i Dealz planuje otworzyć grupa?
  • Jakie są perspektywy rozwoju dla Grupy Pepco?

10 lipca 2025 Grupa Pepco przedstawiła wybrane wyniki operacyjne za III kwartał roku obrotowego 2025. Zestawienie jest podzielone na dwie części. Pierwsze przedstawia wyniki dla „Nowej Grupy Pepco”, czyli sieci sklepów Pepco i Dealz, ale już bez sieci Poundland, która została sprzedana w połowie czerwca. Druga część zestawienia „Grupa ogółem” zawiera wyniki uwzględniające także sieć Poundland od początku III kwart.

Grupa Pepco przebiła 1 mld przychodu i to po sprzedaży sieci Poundland

10 lipca 2025 Grupa Pepco przedstawiła wybrane wyniki operacyjne za III kwartał roku obrotowego 2025. Grupa koncentruje się głównie na wynikach sieci sklepów Pepco i Dealz. Co prawda sa pokazane także osiągniecia sieci Poundland, ale ta została sprzedana połowie czerwca i na nich nie będziemy się skupiać.

Grupa Pepco (czyli sieci Pepco  i Dealz) uzyskała dokładnie 1,078 mld euro przychodu w tym okresie. Oznacza to wzrost przychodów o 7,7 proc. wobec zeszłego roku (przy stałym kursie walutowym). Znakomitą większość przychodów w Grupie wypracowały sklepy Pepco, bo aż 997 mln euro. Natomiast sklepu Dealz wygenerowały w trzecim kwartale 80 mln euro przychodu.  

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 74% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02.10.2025 / 14:55
StoryEditor
HeyDude otwiera pierwszy sklep w Polsce. Znamy lokalizację
Zdjęcie wykonane w pierwszym w Polsce sklepie marki HeyDude, który ruszył w CH Wola Park (fot. mat. prasowe)

Pierwszy stacjonarny salon marki HeyDude w Polsce już działa. Punkt ten ruszył w warszawskim centrum handlowym Wola Park.

HeyDude to założona w 2008 r. marka obuwia, której obecnym właścicielem jest firma Crocs Inc. Akwizycja nastąpiła w 2022 r., a opiewała na kwotę ponad 2,5 mld dolarów (w ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.10.2025 / 15:40
StoryEditor
Jak się ma polski konsument? Portfel pełniejszy, ale czy kupuje więcej?
Jak się ma polski konsument? Bezpieczeństwo kontra niepewność (fot. Shutterstock)

Coraz więcej gospodarstw domowych w Polsce deklaruje, że radzi sobie finansowo, a poziom zamożności zbliża nas do standardów zachodnioeuropejskich. Ale czy ta finansowa poduszka wystarczy, gdy na horyzoncie rosną geopolityczne napięcia i ryzyko gospodarczej zmienności?

Według raportu PwC "Smak, cena, świadomość: Mapa wyborów konsumenckich Polaków", na tle regionu Europy Środkowo-Wschodniej Polska wyróżnia się stosunkowo stabilną sytuacją gospo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. październik 2025 18:58